|

الهلال عربستان لوکاکو را می خواهد!

روملو لوکاکو مورد توجه باشگاه‌های لیگ عربستان قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

 روملو لوکاکو پیشنهادی رسمی از باشگاه الهلال دریافت کرده است که می‌تواند او را راهی عربستان سعودی کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ به نوشته گل، مهاجم چلسی که فصل گذشته را به صورت قرضی در اینتر سپری کرد، روز دوشنبه به عربستان سفر خواهد کرد تا با مسئولان باشگاه الهلال دیدار کند. این باشگاه به لوکاکو قرارداری به ارزش ۵۰ میلیون یورو و مدت دو فصل پیشنهاد داده است.

لوکاکو پس از پایان قرارداد قرضی خود با اینتر باید به چلسی برگردد. گزارش‌ها نشان می‌دهد که تیم‌های ایتالیایی بودجه لازم برای به خدمت‌ گرفتن او را در اختیار ندارند و مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید چلسی نیز آماده است تا فرصتی دوباره به این مهاجم بلژیکی برای اثبات خود در استمفوردبریج بدهد. سایت گل تائید می‌کند که لوکاکو برای انتقال به الهلال آماده است. این مهاجم ۳۰ ساله سعی خواهد کرد حقوق بیشتری از این باشگاه درخواست کند چرا که می‌خواهد برای نادیده گرفتن فوتبال اروپا، پاداش زیادی دریافت کند.

الهلال پس از توافق با لوکاکو به صورت مستقیم با باشگاه چلسی مذاکره خواهد کرد. آبی‌های لندن در آستانه فصل جدید به دنبال بازسازی ترکیب خود هستند و با فروش او مخالفتی نخواهند داشت اما برای فروش مهاجم خود مبلغی بیش از ۵۰ میلیون یورو درخواست می‌کنند. الهلال تمایلی به پرداخت این مبلغ ندارد اما سعی می‌کنند برای توافق نهایی، رضایت باشکاه چلسی را جلب کنند.

لوکاکو تمایل دارد در اینتر باقی بماند اما بعید به نظر می‌رسد باشگاه ایتالیایی بودجه لازم را برای این کار در اختیار داشته باشند. حقوق زیاد باشگاه‌های عربی چیزی نیست که لوکاکو بتواند آن را نادیده بگیرد و حضور رونالدو نیز در خاورمیانه، راه را برای دیگر ستاره‌های مطرح هموار کرده است. کریم بنزما نیز پس از رونالدو راهی این کشور شده و انگولو کانته نیز به زودی به الاتحاد عربستان می‌پیوندد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی