|

واکنش ایجنت عبدالکریم حسن به حواشی شادی جنجالی او بعد از برد قطر

چند روزی است یک ویدیو جنجالی از خوشحالی عبدالکریم حسن و ایجنت های او پس از گل قطر به تیم ملی ایران دست به دست می شود.

لینک کوتاه کپی شد

ایران و قطر در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ به مصاف هم رفتند. یوزهای ایرانی درنهایت با نتیجه سه بر دو شکست خوردند و به فینال این رقابت ها نرسیدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ عبدالکریم حسن ستاره باشگاه پرسپولیس که ملیتی قطری دارد، میهمان برنامه فوتبال برتر و محمدحسین میثاقی بود. ویدیویی از او پس از گل قطر دست به دست می شود که شادی عبدالکریم را نشان می دهد. در این ویدیو دو فرد دیگر حضور دارند، ایمان شیرزاد و حامد محمد. در این ویدیو فردی عبدالکریم حسن را پس از گل در آغوش می کشد که به اشتباه تصور شده آن فرد ایمان شیرزاد، ایجنت ایرانی عبدالکریم حسن است. 

ایمان شیرزاد در مورد این ویدیو گفت: من در ابتدای ویدیو، عدد دو را نشان دادم که اصلا قبل از بازی بود. ویدیویی داشت ضبط می شد و برای اینکه در جو بازی برویم، من هم عدد دو را نشان دادم. در مورد قسمت دوم ویدیو باید بگویم آن فردی که عبدالکریم حسن را بغل می کند من نیستم. حامد محمد در ویدیو خوشحالی می کند و خب طبیعی است. پدر و پدربزرگ حامد در قطر به دنیا آمده اند و خود او نیز متولد قطر است.

ایمان شیرزاد ادامه داد: عبدالکریم حسن به خاطر مسائلی از تیم ملی قطر کنار گذاشته شده و شادی بیش از حد او به خاطر این موضوع بود که شاید بخشیده شود. من یک وطن پرست واقعی هستم و در ایران زندگی می کنم، چه دلیلی دارد با گل قطر خوشحالی کنم؟ واقعا خنده دار است که می گویند ایمان شیرزاد با گل قطر خوشحالی کرده است، من کسی نبودم که خوشحالی کرد و حامد محمد بود که به سمت عبدالکریم حسن رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی