|

درخشش ستاره های آمریکای جنوبی در استقلال

گوستاوو بلانکو و رافائل سیلوا نقش مهمی در استقلال دارند و در روند تاکتیکی این تیم تاثیرگذار هستند.

لینک کوتاه کپی شد

دو بازیکن خارجی استقلال که در خط دفاعی و نوک حمله آبی‌ها بازی می‌کنند نقش کلیدی در ترکیب این تیم دارند و عملکرد فوق‌العاده ای در مسابقات این تیم به نمایش گذاشتند و در ساختار دفاعی و هجومی این تیم درخشان ظاهر شدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ رافائل سیلوا در نیم فصل به جمع شاگردان نکونام اضافه شد و قلب خط دفاعی این تیم را در اختیار گرفت و با قدرت رهبری بالایی که دارد عمق خط دفاعی این تیم را پوشش می‌دهد و روی ارسال‌ها و ضربات آزاد هم آسمان آبی‌ها را امن کرده است اما توانایی های او در فاز دفاعی خلاصه نمی‌شود و در بازیسازی از عقب زمین هم به خوبی ایفای نقش می‌کند و باعث شده تا چشمی به عقب زمین بازنگردد و نزدیک به دایره میانی زمین حضور داشته باشد و فاصله خطوط را کاهش دهد.

سیلوا در ضربات آزاد و پرتاب های بلند هم روی دست بازیکنان استقلال بازی می‌کند و با تغییر مسیر توپ دیگر بازیکنان این تیم را صاحب موقعیت می‌کند و این اتفاق در بازی‌های اخیر این تیم بارها دیده شده است.

1999605

دیگر ستاره آبی‌ها گوستاوو بلانکو آرژانتینی است که در بازی با استقلال خوزستان تک گل سه امتیازی را به ثمر رساند اما عملکرد او با گلزنی به چشم نیامده و نقش تاکتیکی که در ترکیب استقلال دارد از او یک ستاره بدون جانشین در ترکیب آبی‌ها ساخته است، بلانکو پس از در اختیار گرفتن توپ به خوبی بدن خود را مقابل توپ و بازیکنان حریف قرار می‌دهد و توپ را سالم و دست نخورده در اختیار استقلال قرار می‌دهد تا بازیکنان استقلال در موقعیت هجومی قرار بگیرند و معمولا با تصمیمات درستی که در انتقال توپ دارد بازیکنان این تیم را صاحب توپ می‌کند.

1999606

بلانکو در جریان دفاعی استقلال هم نقش کلیدی دارد و روی ضربات آزاد و کرنر رقبا در قلب خط دفاعی حاضر می‌شود و به خوبی در این زمینه کمک حال مدافعان استقلال است و ضربات سر اول را می‌زند، او در پرس و بازیخوانی هم تخصص خوبی دارد و تا میانه های میدان عقب می‌آید و برخلاف فیزیک تنومندی که دارد در طول مسابقه دوندگی بالایی از خود به نمایش می‌گذارد.

دو بازیکن برزیلی و آرژانتینی استقلال در تیم نکونام به ستاره‌هایی تبدیل شدند و در مسابقات آینده استقلال و مسیر رقابت برای قهرمانی تاثیر گذار خواهند بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی