|

اعتراف ستاره رئال مادرید به برتری مسی نسبت به رونالدو

ادواردو کاماوینگا رونالدو را الگویی برای همه می‌داند.

لینک کوتاه کپی شد

ادواردو کاماوینگا ، هافبک رئال مادرید ، در مصاحبه‌ای با رسانه "اوه مای گل فرانسه" گفت لیونل مسی بهترین رقیب و کریم بنزما بهترین بازیکنی است که تا به حال با او هم تیمی بوده‌است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ ستاره جوان فرانسوی در ادامه به تمجید از کریستیانو رونالدو و دو تن از هم‌تیمی‌های خود یعنی وینیسیوس جونیور و جود بلینگام پرداخت. صحبت‌های کاماوینگا را در ادامه می‌خوانید.

  • بهترین بازیکنی که مقابل او بازی کرده‌ای؟ 

خب، مسلما مسی! او کسی است که زیاد نمی‌دود، اما وقتی توپ رو لمس می‌کند می‌شود تفاوت را حس کرد. او در سطحی بسیار بالاتر از بقیه قرار دارد. همه بازیکنانی که مقابلش بازی کرده‌اند می‌توانند این موضوع رو تایید کنند.

  • بهترین بازیکنی که کنارش بازی کردی؟

بهترین بازیکن هم تیمی که تا به حال با او بازی کرده‌ام؟ خب، اگر مجبور باشم یکی را انتخاب کنم... کیلیان [امباپه] هر روز با من نیست، بنابراین باید بگویم کریم [بنزما].

  • الهام بخش ترین بازیکنان در رئال مادرید؟

 تونی کروس و لوکا مودریچ.

کریستیانو رونالدو به عنوان الگو؟

مطمئنا او یک الگو است. فکر می کنم او برای همه یک الگو است. کاری که او انجام می دهد باورنکردنی است و کاری که در طول دوران حرفه ای اش انجام داده باورنکردنی است. ما فقط می توانیم از او الهام بگیریم.

بلینگام و تعداد گل‌هایش؟

فکر نمی کردم او این‌قدر گل بزند. او در بازی ها به ما کمک می کند چون گل زدن عالی است. اما شما همچنین باید به کارهایی که او در زمین انجام می دهد نگاه کنید و آن باورنکردنی است.

وینیسیوس جونیور؟

چیزی که در مورد وینیسیوس مرا شگفت زده می کند، قدرت او است. او کسی است که هیچ وقت متوقف نمی‌شود. فیزیک بدنی‌اش عالی است. ذهنیتش هم همین‌طور.

در رئال چه کسی بیش از همه غر می‌زند؟

بازیکنی که در رئال مادرید بیشتر غر می زند؟ خیلی ها هستند، اما من دانی سبایوس را می گویم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی