|

پشت پرده تعویق برکناری فکری از سرمربیگری استقلال!

در این جلسه اتفاقی افتاد که باعث شد دو عضو هیات مدیره با قاطعیت اعلام کنند در شرایط فعلی صلاح نیست فکری برکنار شود.

لینک کوتاه کپی شد

جلسه آنلاین هیات مدیره استقلال با یک اتفاق عجیب همراه بود.

شب گذشته اعضای هیات مدیره استقلال به صورت آنلاین جلسه ای تشکیل دادند، پیش از شروع جلسه تمام اعضا اعتقاد به برکناری محمود فکری داشتند اما یک اتفاق باعث شد نظر اعضا تغییر کند.

در این جلسه یکی از اعضای هیات مدیره استقلال که اتفاقا در فضای مجازی هم نفوذ زیادی دارد نام گزینه ای را مطرح کرد که خودش قبلا سرمربی این تیم بوده و در میانه راه از کار برکنار شد.

در این بین این عضو توانست نظر مثبت یکی دیگر از اعضای هیات مدیره را هم جلب کند اما این اتفاق آنقدر عجیب بود که باعث شد 2 عضو دیگر با این موضوع مخالفت کنند.

گفته می شود در این جلسه یکی از اعضا به دو عضو دیگر گفت فکر این که گزینه موردنظرتان روی نیمکت استقلال بنشیند را از سرتان بیرون کنید. اگر می توانید امیر قلعه نویی را بیاورید، فکری از سمت خود برکنار می شود اما اگر به هر دلیلی نشد، فکری تا سه هفته دیگر به کار خود ادامه بدهد تا اگر خروجی این سه بازی و نتایج استقلال در این سه هفته راضی کننده نبود، بعد از آن مذاکرات با فرهاد مجیدی آغاز شود.

گفتنی است در این جلسه نام الکس نوری هم به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری استقلال مطرح شد.

جالب این جاست که امروز صبح شایعه شده بود اعضای هیات مدیره تنها به این دلیل محمود فکری را برکنار نکردند که او سر تمرین برود و هواداران ناراضی استقلال خواهان برکناری اش شوند تا شاید خودش استعفا کند و فضا برای جذب سرمربی جدید باز شود! اما یکی از نزدیکان باشگاه استقلال با تکذیب این شایعه، مدعی شد طرح برکناری فکری در هیات مدیره رای نیاورد و اعضا تصمیم گرفتند سه بازی دیگر به محمود فکری مهلت بدهند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی