|

پیام خداحافظی خطیبی برای آلومینیومی‌ها

سرمربی سابق آلومینیوم می‌گوید خاطرات شیرینی طی یک سال دوران حضورش در این تیم داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

رسول خطیبی پس از جدایی از آلومینیوم اراک و پیوستن به تراکتور به‌عنوان سرمربی این تیم، از هواداران آلومینیوم، مردم استان مرکزی، شهر اراک و بازیکنان تیمش خداحافظی کرد که متن پیام او را در زیر می‌خوانید:

«از یک سال و یک ماه قبل تاکنون، تمام اتفاقات را در کنار هم گذاشتم و همه لحظاتی که در کنار هم داشتیم، مرور کردم و دیدم که هیچ لحظه تلخی در کنارتان تجربه نکردم. تمام دوران حضوری که در کنار شما هواداران عزیز آلومینیوم داشتم، پر از اتفاقات شیرین بود که تا آخر عمر در ذهن من می‌ماند.

بیست و ششم مردادماه۹۹ برای همه ما فراموش‌نشدنی بود؛ در کنار هم جشن صعود به لیگ برتر را گرفتیم و شادی‌مان را در کنار هم تقسیم کردیم چراکه تمام شما در این موفقیت تاریخی برای باشگاه آلومینیوم سهم داشتند.

روزهایی هم که در لیگ برتر پشت سر گذاشتیم، در ابتدا فراز و نشیب داشت، اما مثل نیم‌فصل دوم سال گذشته، با تلاش بازیکنان عزیزم و حمایت شما هواداران که در سرما و گرما در کنار تیم بودید، به دوران خوبی تبدیل شد تا تیم در جایگاه ششم جدول لیگ برتر قرار بگیرد.

کادر فنی تیمم تا به امروز دلسوزانه کارشان را دنبال کردند و بازیکنان تیمم با غیرت و تلاش ستودنی خود کار بزرگی انجام دادند که تمام کشور از کارشان به‌عنوان یک شگفتی یاد می‌کنند.

حمایت‌های دکتر آقازاده استاندار محترم، دکتر اکرمی رئیس هیأت مدیره باشگاه، آقای مجیدی رئیس کارخانه، آقایان رضایی، آنجفی و حق‌دادی اعضای محترم هیأت مدیره، آقای عباسی مدیرعامل باشگاه و دیگر عوامل آلومینیوم اراک در کسب این رتبه ارزشمند برای آلومینیوم تاثیرگذار بود و باید از تمام این عزیزان تشکر کنم.

هیأت مدیره محترم باشگاه با درخواست من موافقت نمی‌کرد ولی در نهایت مدیران باشگاه نیز در فضایی دوستانه رضایت دادند تا از جمع ایرالکویی‌ها جدا شوم.

تک تک هواداران دلسوز آلومینیوم، مردم شریف استان مرکزی و شهر اراک، کارگران کارخانه ایرالکو، مدیرانی که پشتیبان تیم بودند، اصحاب رسانه، اعضای کادر فنی، پزشکی، اجرایی، تدارکات و ... و همه بازیکنان عزیزم در آلومینیوم همیشه در گوشه‌ای از قلب من هستند.

به امید اینکه دوباره در کنار هم باشیم.

دوست‌دار شما. رسول خطیبی»

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی