|

(عکس) فراز کمالوند در جایگاهی که هرگز ندیده‌اید!

سرمربی باتجربه فوتبال ایران امروز به طور رسمی در جایگاه مدیرفنی استقلال کارش را شروع کرد.

لینک کوتاه کپی شد

 اهالی فوتبال همواره عادت داشتند فراز کمالوند را به عنوان سرمربی در تیم های مختلف ببینند. این مربی باتجربه که در گذشته هدایت تیم هایی مثل تراکتور، نفت آبادان، استقلال اهواز، پارس جنوبی جم، گسترش فولاد و... را برعهده داشته، حالا با روی کار آمدن فرهاد مجیدی در استقلال به عنوان مدیرفنی این تیم بزرگ پایتخت منصوب شده است.

کمالوند در شرایطی به عنوان مدیرفنی استقلال کارش را شروع کرده که از سال ها قبل رابطه نزدیکی با مجیدی داشت و حالا به عنوان یک دوست در کار فنی نیز کمکش خواهد کرد.

نکته قابل توجه درباره کمالوند این است که او امروز فارغ از مسئولیت های یک مدیرفنی رسما گرمکن برتن کرد و با حضور در زمین چمن تیم را تمرین داد. کمالوند که همواره نشان داده از نظر فنی یک مربی قابل است و تیم های فوتبال زیبایی را به نمایش می گذارند، در تمرین امروز استقلال برنامه های تمرینی را زیر نظر گرفت و آیتم های متفاوتی را برای بازیکنان در نظر گرفت.

با اینکه او به عنوان مدیرفنی به استقلال پیوسته اما به نظر می رسد اعتمادی که مجیدی به کمالوند دارد سبب شده این مربی باتجربه نقش کلیدی در تیم پیدا کند و به نوعی اکثریت کارهای فنی با نظر او انجام بشود.

بی تردید این جایگاه متفاوت برای فراز کمالوند تابه حال از سوی فوتبالدوستان دیده نشده و حالا باید دید زوج مجیدی و کمالوند چگونه در استقلال جواب می دهد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • یاشاسین تیراختور ارسالی در

    ای کاش زنوزی از کمالوند در کنار خطیبی استفاده میکرد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی