|

حریف احتمالی فولاد بازهم به دنبال تغییر سرمربی

رسانه الجزیره عربستان در خبری مدعی شد که باشگاه النصر به دنبال قرض گرفتن سرمربی تیم المپیک این کشور است.

لینک کوتاه کپی شد

 تیم فوتبال النصر یکشنبه شب در دیدار نیمه نهایی جام حذفی عربستان در حالیکه بیش از 80 دقیقه با یک یار بیشتر مقابل الفیصلی بازی می کرد، در نهایت نتوانست از سد حریف 10 نفره خود عبور کند و این بازی با یک گل به سود الفیصلی به پایان رسید.

ناکامی النصر در رسیدن به دیدار فینال جام حذفی و کسب نتایج ناامید کننده در لیگ حرفه ای عربستان، باعث شده است تا مدیران این باشگاه به فکر تغییر دوباره سرمربی خود بیفتند. النصری ها که پس از شکست های متوالی و عجیب تصمیم به اخراج روی ویتوریا گرفتند و آلن هووارت مربی تیم جوانان خود را به جای ویتوریا منصوب کردند، حالا به دنبال قرض گرفتن سرمربی تیم المپیک عربستان هستند.

رسانه الجزیره در خبری اعلام کرده است که النصری ها با مدیران فدراسیون فوتبال عربستان وارد مذاکره شده اند تا سعد الشهری سرمربی تیم ملی المپیک و زیر 23 ساله های عربستان تا انتهای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هدایت این باشگاه را برعهده بگیرد.

باید دید در نهایت فدراسیون فوتبال عربستان با حضور قرضی و موقت سعد الشهری در النصر موافقت خواهد کرد یا نه. فولاد خوزستان در صورتی که در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا موفق به شکست العین شود، با النصر در گروه چهارم این رقابت ها همگروهی خواهد شد.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی