|

ماتئوس:بابت ناگلس مان رکورد جهانی زدند

اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ از مدیریت تیم محبوبش در ماجرای رفتن هانس دیتر فلیک انتقادکرد.

لینک کوتاه کپی شد

 با اتفاقاتی که در یکی، دو روز اخیر رخ داده، مشخص است که فلیک طبق گفته اش از سرمربیگری بایرن مونیخ در پایان فصل خارج می شود.

در نقطه مقابل باشگاه باواریایی با یولیان ناگلس مان، سرمربی 33 ساله آر.ب لایپزیگ به توافق رسیده است.

رسانه های مهمی همچون بیلد امروز از امضای قراردادی 5 ساله توسط بایرنی ها، همینطور در نظرگرفتن 15 میلیون حق ترانسفر برای این مربی و در نهایت پرداخت 8 میلیون یورو حقوق سالیانه به وی خبر دادند.

*ارزیابی اسطوره

با توجه به این اتفاقات، «لوتهار ماتئوس» به ارزیابی آنچه رخ داده، پرداخته است.

وی در یادداشتی که برای اسکای نوشت، ضمن تعریف از ناگلس مان، از مدیریت باشگاه بایرن در ماجرای فلیک انتقاد کرده است.

ماتئوس معتقد است فلیک هرچند به خاطر اختلافاتش با حمیدزیچ، ناراحت شده، اما چون قراردادی تا 2023 با بایرن داشت، باید در مونیخ می ماند.

حداقل آنکه سران باشگاه برای تغییر دادن نظرش تلاش می کردند.

به همین خاطر ماتئوس گفت:وی گفت: می شد یک مربی که تا این حد خوب با باشگاه، تیم و هواداران جور است، را حفظ کرد. مربی که باید راضی نگه داشته می شد بدون این که اختیار عملش را از دست دهد.

وی افزود:به طور قطع می شد راه حل بهتری نسبت به آنچه رخ داد، در پیش گرفت.

*باور اسطوره به ناگلس مان

به اعتقاد ماتئوس، «یولیان ناگلس مان» می تواند آینده روشنی در تیم مونیخی داشته باشد. بازیکن بزرگ تاریخ بایرنی ها گفت:او مربی است که اجازه می دهد فوتبالی زیبا و موفق شکل بگیرد. از نظر تاکتیکی عالی است و ماموریتش را در بایرن به انجام می رساند.

البته همین پیشکسوت سئوالاتی را هم مطرح می کند و می گوید:با این حال باید در نظر داشت که ناگلس مان هنوز صاحب عنوان قهرمانی نشده است. در حالیکه مونیخی ها در حال پرداخت یک رقم و رکورد جهانی بابت انتقالش هستند.

*ملامت مدیران بایرن

در همین یادداشت، ماتئوس انتقاد تند و تیزی علیه مدیران باشگاه بایرن دارد. وی که همیشه از اقدامات سران باشگاه حمایت کرده، در ماجرای فلیک، نقد گسترده ای دارد.

ماتئوس نوشت: من شخصا هنوز هم اعتقاد دارم که در این قضیه می توانستند بهتر و عقلانی تر اقدام کنند. حتی گفت وگوهایی برای حل مشکل داشته باشند. این انتقاد را متاسفانه متوجه همه تصمیم گیرندگان در بایرن می دانم.

منبع:فارس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی