|

دلیل نیمکت نشینی احمد نوراللهی چیست؟

قرارداد احمد نورالهی در پایان فصل جاری با پرسپولیس به اتمام می رسد. این بازیکن هنوز حاضر نشده قراردادش با این تیم را تمدید کند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم پرسپولیس ایران در پنحمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، دیروز در ورزشگاه فاتوردای هند به مصاف الوحده امارات رفت که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر نماینده امارات خاتمه یافت. یکی از تصمیمات عجیب یحیی گل محمدی قرار ندادن احمد نوراللهی در ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی برگشت با الوحده امارات بود. این درحالی بود که پیش از بازی برگشت با تیم اماراتی عنوان می شد احمد نورالهی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

شماره ۸ ملی پوش پرسپولیس در دیدار قبلی تیمش برابر گوای هند نیز حتی یک دقیقه فرصت بازی پیدا نکرد. گل محمدی تصمیم گرفت در آن دیدار از میلاد سرلک و محمد شریفی و در ادامه کمال کامیابی نیا استفاده کند. خیلی ها پس از پیروزی ۴ بر صفر پرسپولیس برابر تیم میزبان گفتند سرمربی پرسپولیس به کاپیتان سوم تیمش استراحت داده است و حتی از اردوی هند هم خبر رسید؛ نورالهی در دیدار برگشت برابر الوحده امارات در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد.

 نورالهی هنوز حاضر به تمدید قراردادش نشده

با این وجود روز بازی همه غافلگیر شدند چرا که یحیی گل محمدی تصمیم گرفت از زوج میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا استفاده کند. هرچند در دقیقه ۴۶ احمد نورالهی جانشین میلاد سرلک شد و یک موقعیت خوب را نیز از دست داد. جالب آن که قرارداد احمد نورالهی در پایان فصل جاری با پرسپولیس به اتمام می رسد. این بازیکن حالا با تجربه هنوز حاضر نشده است قراردادش با این تیم را تمدید کند.

شاید برای خیلی ها این سئوال به وجود آمده باشد که آیا دلیل نیمکت نشینی احمد نورالهی این موضوع بوده است؟ اگر هم علت نیمکت نشینی کاپیتان سوم پرسپولیس تمدید نکردن قرارداد باشد ایرادی نمی توان گرفت. در تمام کشورها و تیم های معتبر اروپایی نیز وقتی یک بازیکن حاضر نمی شود قراردادش را تمدید کند از ترکیب اصلی خارج خواهد شد تا برای تمدید تحت فشار قرار بگیرد.

به طور مثال می توان به کریستین اریکسون هافبک دانمارکی سابق تاتنهام اشاره کرد که وقتی از باشگاه خواست با انتقال او به ایتالیا موافقت کند، ژوزه مورینیو (سرمربی سابق تاتنهام) ستاره تیمش را نیمکت نشین کرد.

منبع: خبر ورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی