|

مسی و ستاره های بارسا تحت اختیار دستیار ناگلزمن

فردا شب در زمین والنسیا هدایت بارسلونا را آفرد شرودر عهده دار خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

 رونالد کومان از حضور روی نیمکت بارسلونا در دو بازی آینده این تیم محروم شده است. کومان پنجشنبه در جریان شکست 1-2 بارسا برابر گرانادا با دریافت کارت قرمز از کنار زمین اخراج شد و در دو بازی سرنوشت ساز بلوگرانا برابر والنسیا و اتلتیکو مادرید از نشستن روی نیمکت محروم خواهد بود.

کمیته انضباطی لالیگا طبق بند 117 قوانین انضباطی این محرومیت را برای سرمربی کاتالان ها تعیین کرده است. طبق این بند از قوانین اقدام علیه مسئولان برگزاری مسابقه و داوران از جمله "تحقیر یا بی احترامی به داوران، مدیران یا مقامات ورزشی" با مجازات محرومیت مواجه خواهد شد.

بارسا برای مربی خود تقاضای فرجام داده ولی بعید است با موافقت روبرو شود.

به این ترتیب مربی آبی اناری ها در بازی فردا شب مقابل والنسیا، آلفرد شرودر خواهد بود. شرودر دست راست کومان محسوب می شود کسی که نقش او در برنامه های تاکتیکی تیم مشهود است ولی معمولا در رسانه ها از او صحبت نمی شود.

شرودر فصل 19-2018 دستیار اول اریک تن هاگ در آژاکس بود و در هوفن هایم نیز پذیرفته بود که دستیار یولیان ناگلزمن باشد. ناگلزمن در آن زمان 31 ساله بود ولی شرودر در مورد اینکه چرا با 45 سال سن پذیرفت دستیار یک مربی جوان شود، گفته بود:« وقتی در تمرین او را دیدم حس کردم که یک مربی متفاوت است و پذیرفتم که باید کمک او باشم.»

شرودر که فصل قبل سرمربی هوفن هایم بود، حالا در دو بازی بسیار مهم فصل بارسا روی نیمکت، هدایت لیونل مسی و یارانش را عهده دار خواهد بود. بارسا پس از شکست از گرانادا دیگر حق اشتباه ندارد و باید از دو بازی بسیار دشوار در زمین والنسیا و سپس برابر اتلتیکو در نوکمپ، سربلند خارج شود.

گفته می شود که در میان بازیکنان بارسا مقبولیت بالایی دارد و حرف او به سرعت مورد پذیرش قرار می گیرد. او در بزرگترین ماموریت دوران مربیگری اش چه خواهد کرد؟

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی