|

آیا اسکوچیچ راه برانکو را در بحرین پیش میگیرد؟

سفر کاروان تیم ملی فوتبال ایران به بحرین برای برگزاری دیدارهای انتخابی جام جهانی در رسانه های قطری و عربی بازتاب های زیادی را به همراه داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، شبکه ورزشی تلویزیون قطر عصر امروز با اعلام خبر پرواز ملی‌پوشان کشورمان به منامه از مهدی طارمی و سردار آزمون به عنوان کلیدی‌ترین مهره‌های حال حاضر فوتبال ایران یاد کرد و با اشاره به اتفاق تلخی که مهرماه سال  ۱۳۸۰در بحرین برای تیم ملی ما رخ داد ( ناکامی مقابل تیم ملی بحرین و در نهایت نرسیدن به مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۰۲ ) مدعی شد ایرانی‌ها آن اتفاق را فراموش کرده و حالا می‌خواهند منامه را به شهر آرزوهای فوتبال خود بدل کنند.

مجری این شبکه همچنین با اشاره به حضور یک سرمربی کروات روی نیمکت تیم ایران گفت: سال‌ها قبل برانکو ایوانکوویچ با رساندن ایران به جام جهانی  ۲۰۰۶ آلمان، به یک مربی شناخته شده در فوتبال آسیا بدل شد و همچنان در این کار مشغول به فعالیت است. حالا دراگان اسکوچیچ هم می‌خواهد راه هموطن خود را ادامه بدهد و می‌داند اگر ایران را به جام جهانی برساند ،حداقل تا پنج سال پس از آن می‌تواند در آسیا برای خودش تیم  پیدا کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی