|

تکمیل بازی زیبای مهدی قائدی با گل زیباتر

مهدی قائدی در نیمه دوم بازی ایران برابر تیم ملی کامبوج در حالی وارد میدان شد که با توجه به تکنیک ناب او حضورش در میدان یک تعویض خوب از…

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، مهدی قائدی از فرصت بازی مقابل کامبوج هم به خوبی بهره برد. در ابتدای حضور مهدی، او هنوز با تیم هماهنگ نبود اما هرچه از جریان بازی گذشت او با تیم ملی هماهنگ و هماهنگ تر شد. اولین حرکت فوق العاده او پاس گلی بود که برای میلاد محمدی ارسال کرد و او گل تیم ملی را زد.

تیم ملی در ادامه کار بارها و بارها از تکنیک ناب مهدی قائدی بهره برد، اوج هنر او در صحنه منجر به گلش رقم خورد. درست است که حریف ما تیم ملی کامبوج بود اما هنر گلزنی از آن زاویه بسته هنری بود که از عهده هرکسی بر نمی آید و باور کنید گاهی هم دروازه خالی را نمی توان از زاویه ای که مهدی گل زد ، به راحتی باز کرد .

تیم ملی فوتبال کشورمان حالا مردی را دارد که می تواند روی او به عنوان یکی از مهم ترین مردان حداقل نیمه دوم خودش در بازی برابر تیم ملی فوتبال عراق حساب کند. مهدی 22 ساله در بین تمام بازیکنان حال حاضر تیم ملی فوتبال کشورمان جوانترین است. او در پنجمین بازی ملی خود دومین گل ملی اش را در حالی زد که گل قبلی او برابر تیم ملی فوتبال بوسنی ثبت شده بود. تیم ملی ایران با نتیجه 10 بر صفر مقابل کامبوج به پیروزی رسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی