|

معاون وزیر ورزش فرهاد مجیدی را تهدید کرد!

مهدی علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به سرمربی استقلال تذکر داد که باید در چارچوب وظایف خودش اظهارنظر و رفتار کند.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی علی‌نژاد درباره صحبت‌های فرهاد مجیدی علیه خودش و مدیران باشگاه استقلال گفت: طبیعتاً فرهاد مجیدی باید در چارچوب وظایف خودش حرکت و صحبت کند و اگر خارج از آن حرفی بزند، مطابق قرارداد مشخص است که تکلیف چیست.

وی با اشاره به مشکلات داخلی آبی‌پوشان بیان کرد: باشگاه استقلال دچار اختلافاتی بین مدیرعامل و هیئت مدیره شد و این اختلافات هم آثار خود را بر تیم گذاشته است. همین باعث می‌شود آدرس غلط به مربیان و ورزشکاران داده شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به حل مشکل باشگاه استقلال بیان کرد: تصمیمات جدیدی گرفته می‌شود و با مذاکراتی که ما و مددی با گارگزار باشگاه داشتیم، ان‌شاءالله شرایط بهتری بر باشگاه حاکم می‌شود.

علی‌نژاد در پاسخ به این پرسش که مدیرعامل باشگاه استقلال جدا خواهد شد یا سرمربی تیم، گفت: تصمیمی گرفته می‌شود که به نفع استقلال باشد.

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال نیز در مورد ماجرای برگشت چک محمدحسین مرادمند و اقدام برای بازداشت او در اردوی استقلال گفت: مرادمند ۵۰ درصد دریافتی داشته، چک رضایتنامه اش را از طریق مشاور هیات مدیره دادیم که به باشگاه پدیده بدهد اما این چک را نداد و چک شخصی داد. حالا چک شخصی او برگشت خورده مقصر باشگاه است؟ مرادمند باید حقایق را بگوید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی