|

خواستگاری جالب مکس کروزه از معشوقه اش جذابش در المپیک

Max Kruse shayanews

بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان در مصاحبه پس از پایان بازی در المپیک توکیو در پخش زنده تلویزیونی درخواست ازدواجش را مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سرویس ویدیو- فصل المپیک است و همه توجه ها به توکیو است و در این بین ورزشکاران از این فرصت استفاده می کنند از معشوقه های خود به اشکال مختلف خواستگاری می کنند. 

به گزارش «شایانیوز» اولین خواستگاری جالب المپیک مربوط به درخواست ازدواج مربی شمشیربازی آرژانتین از ورزشکارش بود و حالا بازیکن زیر 23 سال تیم ملی فوتبال المپیک آلمان در یک مصاحبه ویدیویی از مجری معروف خواستگاری کرد.

مکس کروزه، بازیکن ۳۳ ساله باشگاه یونیون برلین آلمان که با تیم ملی فوتبال کشورش در رقابت های المپیک حضور دارد، اگرچه در پیروزی ۳-۲ تیم آلمان برابر عربستان نتوانست گلزنی کند، همچنان دلیل خوبی برای جشن گرفتن داشت.

این پیروزی برای کروزه به یادماندنی شد؛ او نه تنها در کنار تیم ملی آلمان توانست به برد ۳-۲ برابر عربستان سعودی دست یابد، بلکه در مصاحبه پس از پایان بازی و در پخش زنده تلویزیونی درخواست ازدواجش را مطرح کرد و بلافاصله هم جواب مثبت گرفت.

در مصاحبه پس از بازی، کروزه پیراهنش را درآورد تا لباسی که زیر آن به تن داشت و روی آن درخواست ازدواجش را نوشته شده بود، مقابل دوربین ها به نمایش بگذارد. کروزه سپس زانو زد و جلوی دوربین پخش زنده درخواست ازدواج خود را مطرح کرد. او گفت: من در واقع تصمیم داشتم صبر کنم تا گل بزنم، اما چه کسی می داند که آیا می توانم گل بزنم یا نه!

کروزه و یارانش در نخستین بازی خود در المپیک ۴-۲ برابر برزیل شکست خورده بودند و می دانستند فقط در صورت پیروزی در این مسابقه می توانند به صعود به مرحله بعد امیدوار بمانند. در این بازی برابر عربستان، ندیم امیری و راگنار آخه دو بار آلمان ها را جلو انداختند، اما سامی الناجی دو بار کار را به تساوی کشاند. سرانجام در ۱۵ دقیقه مانده به پایان بازی، پاس مکس کروزه به ادوخای رسید و او توانست با ضربه سر دروازه عربستان را برای بار سوم باز کند و آلمان را دوباره پیش بیندازد و پیروزی تیم ملی آلمان را سبب شود.

در نهایت عربستان با دو شکست از این رقابت ها کنار رفت و آلمان همچنان امیدوار به صعود باقی ماند.

منبع: فرارو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی