|

راز جذابیت ستاره ها در میان سال چیست؟

ظاهر بسیاری از ستاره های مشهور جهان در دوره میان سالی، جوان تر از سن شناسنامه ای آنها به نظر می رسد.

لینک کوتاه کپی شد

ظاهر بسیاری از ستاره های مشهور جهان در دوره میان سالی، جوان تر از سن شناسنامه ای آنها به نظر می رسد. در اینجا مطالب و تصاویری از چهره جوان تعدادی از آنان به نمایش گذاشته شده است.  

یکی از این ستاره های برتر جنیفر لوپز است که اظهار دارد تا کنون هیچ بوتاکسی بر صورت خود انجام نداده و تنها علت جوانی صورت او، مراقبت زیاد از پوست خود و عدم مصرف کافئین است. 

AP20039792209665.0

پس سوال این است که کدام یک از ستاره ها زیر تیغ جراحی می روند و کدام یک تنها با خوردن یک کاسه سوپ سلامتی و شادابی خود را حفظ می کنند؟

شارون آسبارون در این باره اظهار کرد که با تیغ جراحی به خوبی آشنایی دارد. او در سال 2019 جراحی لیفتینگ صورت انجام داد و تصاویری از قبل و بعد از عمل جراحی خود را منتشر کرد و در مورد آن نیز بیان کرد که پزشک جراح من، تمام پوست صورتم را تا حد امکان بالا کشید تا چهره ام جوان تر به نظر برسد. شارون 68 ساله همچنین پیش از آن عمل معده، شکم، کوچک کردن سینه، بالا کشیدن پلک چشم و بوتاکس انجام داده بود و همچنین در یکی از مصاحبه های خود در این راستا گفت: " من انواع جراحی ها را از لایه برداری تا روکش و لیفتیگ پوست صورت را تجربه کرده ام. 

 

0_Sharon

ستاره گالمور و مادر پنج فرزند، کتی پرایس نیز پس از بازگشت از سفر خود در ترکیه در سال 2019 اعلام کرد که تا کنون سه بار عمل کشیدگی پوست انجام داده. این ستاره 42 ساله به علاوه اظهار کرد که یکی از طرفداران پر و پا قرص جراحی صورت است و تا کنون عمل هایی مانند کشیدگی لب، کشیدگی پوست شکم، عمل بینی، روکش دندان، تتوی غیر دائمی و کشیدگ پلک چشم انجام داده است. او همچنین در یکی از مصاحبه هایش بیان کرد که: "من طرفدار بوتاکس هستم و انجام این کار نه تنها برایم درد آور نیست بلکه مثل رفتن به فروشگاه و خرید لباس های نو، جذاب به نظر می رسد"

یکی از طرفداران کتی نیز در این باره به شوخی گفت که "او میلیون ها دلار خرج کرده تا مثل یک زن جوان به نظر برسد" و کتی در پاسخ گفت: "شاید جوانی صورتم مصنوعی باشد اما این موضوع چیزی از واقعی بودنم به عنوان یک انسان، کم نمی کند". 

0_Katie-Price

در مورد رایلان کلرک نیل 32 ساله نیز شایعاتی مبنی بر انجام عمل های جراحی بر صورتش وجود دارد. 

او 25 هزار پوند برای روکش دندان خود هزینه کرد و بر این باور است که اگر فردی با ظاهر خود مشکل دارد، باید بدون ترس از قضاوت دیگران کاری برای خود انجام دهد و در این راستا نیز اظهار کرد که: من تا کنون چندین بار عمل های مختلفی را انجام داده ام و عقیده ام این است که اگر ظاهر فعلی خود را دوست ندارید و امکان تغییر یا بهتر کردن آنرا دارید، حتما این کار را انجام دهید". 

1_Rylan-Clark-Neal

در مورد بری منیلو که همیشه به سختی می خندد نیز شایعاتی مبنی بر عمل بوتاکس وجود دارد اما او در یکی از مصاحبه های خود اعلام کرد که: "نخندیدن من باعث شده تا بعضی ها فکر کنند که بوتاکس کرده ام اما این موضوع به روحیه من برمی گردد و باید بگویم که در حال حاضر 70 سال سن دارم و تا کنون هیچ عملی را بر صورتم انجام نداده ام".

 

manilow-1-900x600

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی