|

بازگشت ناو هواپیمابر آمریکا ، خطر جنگ کاهش پیدا می کند؟

بازگشت ناو هواپیمابر آمریکا ، خطر جنگ کاهش پیدا می کند؟ بازگشت ناو آمریکا نشانی بر کاهش تنش ها است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در طول یک هفته پیش اقدامات کشور آمریکا از جمله پرواز دو بمب افکن بر فراز آسمان خلیج فارس و زیردریایی های آمریکایی و اسرائیلی در خلیج فارس منجر به افزایش تنش ها شده بود. به طوری که روزنامه های رسمی برخی کشور ها از احتمال و خطر جنگ میان ایران و آمریکا نوشته بودند. همه این اقدامات به دلیل ترس آمریکا از انتقام ما در خصوص ترور ظالمانه شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود. اما حالا با خبر بازگشت ناو هواپیمابر آمریکا ( نیمیتز ) به نظر می رسد خطر درگیری نظامی و تنش های نظامی در منطقه کمتر شده است. 

بازگشت ناو هواپیمابر آمریکا 

منابع مطلع روز جمعه گفتند که کریستوفر سی میلر ، سرپرست وزارت دفاع آمریکا ، دستور انتقال کشتی و ناو هواپیمابر آمریکا را به عنوان نشانه «تنش زدایی» به تهران صادر کرد تا از بحرانی شدن روزهای پایانی ریاست جمهوری ترامپ خودداری کند. نیویورک تایمز در تحلیلی به تنش میان ایران و آمریکا پرداخت.

پنتاگون به شکل ناگهانی تصمیم گرفت ناو هواپیمابر «نیمیتز» را از خاورمیانه به خانه برگرداند، کریستوفر سی میلر سرپرست وزارت دفاع، دستور بازگشت ناو را به عنوان نشانه «تنش زدایی» صادر کرد تا از گرفتاری و تنش ‌ها میان ایران و آمریکا جلوگیری کند. منابع مطلع روز جمعه گفتند که کریستوفر سی میلر ، سرپرست وزارت دفاع ، دستور انتقال کشتی را به عنوان نشانه «تنش زدایی» به تهران صادر کرد تا از بحرانی شدن روزهای پایانی ریاست جمهوری ترامپ خود داری کند.

پیشنهاد می شود: ماجرای پرواز بمب افکن های آمریکا بر فراز آسمان خلیج فارس چیست؟

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    👎👎👎👎👎👎👎👎

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی