|

تولد عجیب "مریم مومن" با کادو های نامرئی نامزدش / خانوم بازیگر هزار تکه شد!

maryam momen shayanews

مریم مومن یک دختر مرداد ماهیه که در روز عاشورا متولد شده و حالا با انتشار تصویری جینگول مستون از خود تولدشو بدترین تولد عمرش اعلام کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مریم مومن از بازیگرای دهه هفتادی و جَوون ایرانیه که این روزا تلاش بر این داره تا با اونچه که در ظاهر و استعداد بازیگریش داره بره بالا و بولد بشه. خب یکسری هستند به مانند خانوم افسانه پاکرو که چندان علاقمند به شهرت و سر زبون ها افتادن ندارند! اما خب برخی هم هستند به مانند مریم مومن که اتفاقا اومدن که مشهور بشن اما نه به هر راه و روشی یه مانند خانوم سحر قریشی! مریم مومن اولین بار با بازی در سریال "بانوی عمارت" بود که دیده و شناخته شد، اما بعد تر سریال نمایش خانگی "جادوگر" بود که رویی جدید و طنز از خانوم خانوما نشون داد.

خب میدونید که مخصوصا طنز بودن برای خانومها در ایران سخت تره و هم تو صحبت و لحنشون، و هم در هم ظاهر محدودیت بیشتری دارند! اما با این حال هستند بانوانی به مانند خانم شقایق دهقان و یا مرجانه گلچین که با همون محدودیت ها هم به خوبی بلدن چطور بانمک باشن. مریم مومن از دست بازیگرانی هستش که خیلی اَکت طنز نداره و انگاری بیشتر علاقمند بوده تا خودش رو محک بزنه! 

از این ها که بگذریم و برسیم به فضای مجازی که این روزا باعث نشون دادن همه شده و هر کسی به نوعی خودش رو در این فضای نامرئی به رخ میکشه، مریم مومن نیز به شدت عاشق این فضاست و دائما در حال خودنمایی می باشد. اما مریم بانو یه دختر تابستونیه که مرداد ماه 25 سال پیش متولد شده و حالا شده مریم مومن سینمای ایران. وی در صفحه خود تصاویر بسیاری جهت تولدش منتشر کرد اما اینبار رفیق جانش یه عکس زیبا از خانوم رونمایی ساخت و حسابی مریم رو ذوق زده کرد. در ادامه این تصویر رو ببینیم.

Untitled

وقتی مریم مومن بدترین تولد عمرشو گرفته! خانوم چقدر از رهنما هنرمند تره!

البته که از اونجایی که تولد مریم مومن دقیقا افتاده بود در روز عاشورا، خب یکی دو روزی قبلش تصاویر تولدیشون و منتشر کرد که این نیز با واکنش کاربران بسیاری همراه بود. البته که کلی کامنت خوب و تبریک هم گرفت که یه عالمه دوستای هنرمندو بازیگر هم درش بودند و اینجاست که میشه گفت مریم مومن انگاری از بهاره رهنما هنرمند تره! چرا که برای بهاره بانو به قول یکی از کاربران تنها هنرمندیه که هیچ هنرمندی براش کامنت نمیذاره! اما برای مریم بانو تنها کافیه یک سر کوچیک به پست آخری بندازین!

از اینها که بگذریم مشخص نیست چرا، اما مریم مومن در استوری های اخیرش نوشت بدترین تولد عمرشو گذرونده، اما چرا و چطورش رو خدا داند! 

maryam.momen_s instagram 2023-7-29 story (1)

نبود نامزد مریم مومن تو تولدش! خانوم بازیگر و کادوهای نامرئی!

مریم مومن در این چند وقت اخیر چند باری به داشتن نامزد اشاره داشته. البته که هنوز دقیق مشخص نیست و اصلا هیچ چیزی در رابطه با وی نگته! اما خب مریم مومن انگاری از دست هنرمندانی هستش که علاقمنده تا قایم باشک بازی داشته باشه و این در حالیه که یا یهووو میاد از شوهرش رونمایی میکنه و یه سورپرایز میشه برای هواداراش! و یا اصلا رونمایی نمیکنه و به مانند خانوم مریم معصومی تو همون خفا تمومش میکنه و میره!

مریم مومن در تولد اخیرش نیز هیچ چیزی در رابطه با کادویی که از سمت آقای نامزد گرفت نگفت و خیلیا گفتن مریم بانو از اونجایی که اهل نشون دادن این جور چیزهاست و نمیذاره تو دلش بمونه، احتمالا اینبار چیزی به عنوان هدیه دریافت نکرده! مریم مومن همین چند وقت پیش بود که با انتشار تصویری از هدیه های جالبش منتشر کرد که خب خیلیا گفتن بزرگ شدی، آخه عروسک؟

Untitled+(2) (1)

مریم مومن و چهره ای طبیعی!

خب همیشه میگن "آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است" که در این رابطه باید گفت همونطور که در تصاویر بالایی مشخص بود، مریم مومن چهره ای نچرال دارد که نشون داده علاقه زیادی به شبیه دیگران شدن نداره. آخه میدونید که این روزا یه جور مد شده همه خانوما برن و فیسشون رو تبدیل به چهر ای دیگه بکنن، که انگاری تبدیل شده به یه اجبار و اگه بازیگری ببینیم که طبیعیه طبیعی باشه، اصلا از قافله عقب مونده و ترند نیست! مریم مومن اما از برهم زنندگان این قانون نانوشته شده و با چهره دست نخورده ای که داره، نشون داده میشه بدون این اطوارها هم هنرمند بود و البته زیبا! مریم مومن اما در عوض از علاقمندان به لوازم آرایش می باشد که وقتی دست به قلم برای آرایش میشه دیگه ول کنه قضیه نیست!

RoA0cs1BC25A

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی