|

عذرخواهی شرکت گوگل بابت اختلال 45 دقیقه و قطع سرویس های گوگل

عذرخواهی شرکت گوگل بابت اختلال 45 دقیقه و قطع سرویس های گوگل . دلیل اختلال گوگل و قطعی سرویس های گوگل از جمله جیمیل و یوتیوب چه بود؟

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز-

اگر در دنیای تکنووژی و اینترنت فعالیت دارید، احتمالا متوجه اختلال 45 دقیقه ای شرکت گوگل و قطع سرویس های این شرکت اعم از جیمیل و یوتیوب شده اید. اما شرکت گوگل بابت این پیش آمد در اطلاعیه ای از کاربرانش عذر خواهی کرده و علت این رویداد را بیان کرده است. در ادامه با ما همراه باشید.

عذرخواهی شرکت گوگل بابت اختلال 45 دقیقه و قطع سرویس های گوگل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پرس اسوسیشن ، عصر روز گذشته سرویس ‌های مختلف گوگل از جمله جی میل و یوتیوب در سراسر جهان قطع شدند. در همین راستا گوگل اعلام کرد دلیل این قطعی اختلال داخلی سیستم‌ های شرکت بوده است. به طور دقیق ‌تر، قطعی سرویس در سیستم احراز هویت گوگل اتفاق افتاده بود که کاربران با استفاده از آن به حساب ‌های کاربری خود دسترسی می‌ یابند. گوگل در بیانیه ‌ای رسمی نوشت: اختلال سیستم احراز هویت برطرف شد و تمام سرویس ‌ها قابل دسترسی هستند. ما از تمام کاربران عذرخواهی می‌ کنیم و یک بررسی جامع انجام می ‌دهیم تا از بروز چنین مشکلاتی در آینده جلوگیری کنیم. طی این رویداد علاوه بر جی میل و یوتیوب، دسترسی کاربران به گوگل مپس ، تقویم، حافظه ابر گوگل (اپلیکیشن درایو)، گوگل پلی استور و گوگل میت قطع شد. این در حالی است که برخی سرویس ‌های گوگل در سراسر جهان کاربران زیادی دارند. تعداد کاربران جهانی یوتیوب بیش از ۲ میلیارد نفر و جی میل بیش از ۱.۵ میلیارد نفر است.

علت اختلال در سرویس های گوگل چه بود؟

همانطور که اشاره کردیم سرویس های مختلف گوگ روز گذشته دچار اختلال شده و کاربران سرویس های مختل همچون گوگل مپ ، جیمیل ، توتیوب و غیره به دلیل اختلال به وجود آمده نتوانستند از این سرویس ها به مدت 45 دقیقه استفاده کنند. شرکت گوگل اما با انتشار بیانیه ای علاوه بر عذرخواهی از کاربران خود، دلیل اختلال پیش آمده را اختلال سیستم احراز هویت گوگل معرفی کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی