|

(ودیو) دعوای فلور نظری و بهاره رهنما؛ درگیری کارگردانی شده نخ نما!

قسمت جدید شام ایرانی حاشیه جدیدی داشت و آن هم دعوا و درگیری لفظی بین بهاه رهنما و فلور نظری دو ازیگر سینما و تویزیون بود که البته به نظر…

لینک کوتاه کپی شد

این برنامه‌های رئالیتی‌شو در وی‌او‌دی‌ها از نخ‌نما‌ترین ابزار ممکن برای جذب مخاطب استفاده می‌کنند، ایجاد درگیری نمایشی میان سلبریتی‌ها، واقعا از این روتر نمی‌شود ایجاد جذابیت تصنعی کرد. درگیری لفظی فلور نظری و بهاره رهنما در برنامه شام ایرانی را ببینید:

ماجرای دعوای بین فلور و بهاره چه بود؟

در جدیدترین قسمت این سری از شام ایرانی شاهد دعوا و رنجش بین فلور نظری و بهاره رهنما بوده ایم. گویا وسط صحبت‌های بهاره رهنما، فلور نظری می‌خندد و همین موضوع به مزاج بهاره رهنما خوش نمی‌آید و او فکر می‌کند فلور نظری حرف‌های او را به سخره گرفته است. از همین جا جدال بین این دو بازیگر ادامه می‌یابد؛ تا حدی که در اواسط جر و بحث بین فلور نظری و بهاره رهنما، فلور نظری از گفتن واژه بی ادب از سوی بهاره رهنما بسیار جا می‌خورد و با گریه میز شام را ترک می‌کند. در قسمت قبلی نیز که به میزبانی بهاره رهنما پخش شد، این بازیگر در بخشی از صحبت هایش درباره دختران ایرانی می‌گوید:" دختران ایرانی سر و وضعشان مثل نیکول کیدمن است و طرز فکرشان لر." این سخنان او با واکنش‌ها و انتقادات زیادی در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران زیادی این حرف ‌های بهاره رهنما را توهین به قوم لر دانستند. پیشنهاد می شود: توهین بهاره رهنما به قوم لر یا دختر لر؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی