|

حمایت از گردانندگان کانال‌ها و صفحات مجازی در البرز

طبق بانک اطلاعاتی تدوین شده از فعالان کانال ها و صفحات مجازی استان حمایت از مدیران و فعالان این رسانه های نوین را آغاز کرده‌ایم.

لینک کوتاه کپی شد

سعید جابری انصاری بعد از ظهر پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بانک اطلاعاتی تدوین شده از فعالان کانال‌ها و صفحات مجازی استان حمایت از مدیران و فعالان این رسانه‌های نوین را آغاز نموده‌ایم و در ادامه دعوت می‌کنیم سایر عزیزان این عرصه نیز به شبکه جامع فعالان رسانه‌ای استان بپیوندند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بیان کرد: یکی از اقدامات مهمی که در استان البرز با گستردگی فعالیت رسانه‌های آغاز شده بحث احصا کانال‌ها و صفحات مجازی گردانندگان آن بوده است که علاوه بر جنبه نظارتی با رویکرد حمایتی و ایجاد سقفی واحد برای فعالیت تمام عزیزان فعال در این عرصه وارد کار شدیم.

وی با اشاره به ایجاد جبهه فعالان مجازی در استان البرز افزود: اکنون بیش از ۱۰۰ کانال خبری و صفحه مجازی در قالب پیج اینستاگرامی در استان البرز تجمیع مشخصات شده‌اند و نگاه ما نیز حمایت و جهت مند شدن فعالیت‌های این عزیزان می‌باشد.

وی افزود: از سایر فعالان و رسانه‌ها نیز می‌خواهیم که برای حمایت‌ها و برخورداری از حق امتیاز فعالیت رسانه‌ای خود با مراجعه به بانک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرسhttps: / alborz.farhang.gov.irمشخصات خود را تکمیل کنند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی