|

گلشیفته فراهانی در لیست محبوب‌ترین بازیگران نو ظهور سال 2020

نام گلشیفته فراهانی؛ بازیگر سرشناس ایرانی در فهرست 10 ستاره نوظهور سال 2020 در سایت آی‌ام‌دی‌بی، قرار گرفته است. فیلم استخراج با بازی…

لینک کوتاه کپی شد

با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۰ میلادی، سایت IMDB بر اساس میزان بازدید اکانت‌های ستارگانش، مخصوصا در قسمت IMDB Pro (که بیشتر مورد استفاده بازیگردانان و تیم های انتخاب بازیگر است) لیستی از برترین ستارگان نوظهور سال ارائه داده است.

ستارگانی که درخششان در آثار مختلف باعث شده بازدید زیادی از صفحه آنها شود و در مجموع این لیست ۱۰ نفره در سایت IMDB حدود ۲۰۰ میلیون بازدید یکتا داشته است.

در رتبه هشتم این لیست گلشیفته فراهانی قرار گرفته که امسال با فیلم Extraction تمام توجهات را به خود جلب کرد. آنیا چالاترا هنرپیشه اهل بریتانیا، آیدان گلگر بازیگر آمریکایی و ماریا باکالوا بازیگر اهل بلغارستان نفرات اول تا سوم این فهرست هستند.

سایت IMDB درباره گلشیفته فراهانی می‌نویسد: "فراهانی با بازی در فیلم "مجموعه دروغ ها" ریدلی اسکات به اولین بازیگر زن ایرانی بعد از انقلاب تبدیل شد که در یک فیلم هالیوودی ایفای نقش می کند. فراهانی بعد از سالها دوری از وطنش در سال 2020 در نقش مزدوری به نام نیک خان در فیلم اکشن کریس همسورث، "استخراج ( Extraction )" بازی کرد که به موفقیت غیرمنتظره ای در سرویس نتفلیکس بدل شد، و همه ما این آرزو را داریم که این شخصیت فیلم مختص به خود را داشته باشد. فراهانی به زودی در سریالی برای سرویس +Apple TV به نام "هجوم" ایفای نقش می کند که روایتی شبیه "جنگ دنیاها" دارد."

در پایین می‌توانید لیست محبوب‌ترین بازیگران نوظهور در IMDb طی سال ۲۰۲۰ را مشاهده کنید.

  1. آنیا چالاترا
  2. آیدان گلگر
  3. ماریا باکالوا
  4. لورن لپکس
  5. ویکتوریا پدرتی
  6. جرنی اسمالت
  7. آلبا باپتیستا
  8. گلشیفته فراهانی
  9. فریا آلن
  10. دایانا سیلورز

استخراج نقطه عطف گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی طی یک دهه‌ی اخیر مسیر رو به رشدی را در سینما طی کرده است. او از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ توانسته با کارگردان‌های بزرگی همچون ریدلی اسکات و جیم جارموش همکاری کند و در فیلم‌های پرفروش همچون «دزدان دریایی کارائیب: مردگان حکایت نمی‌کنند» حضور یابد. اما نقش‌آفرینی این بازیگر سی‌وهفت ساله در فیلم محبوب «استخراج» محصول نتفلیکس نقطه عطف بزرگی در کارنامه‌ی حرفه‌ای او بود.

گلشیفته فراهانی در لیست محبوب‌ترین بازیگران نو ظهور سال 2020

گلشیفته و حضور در دو اثر مهم در سال 2021

گلشیفته فراهانی سال آینده در سریال «هجوم» محصول اپل تی‌وی حضور پیدا می‌کند. این سریال درباره‌ی نگرش مردم سرزمین‌های مختلف کره‌ی زمین به حمله‌ی فرازمینی‌ها است و فراهانی در آن قرار است نقش یک مادر سوری پناهده به اسم انیشا مالک را بازی کند. همچنین بر اساس اخبار منتشر شده فیلم‌برداری فیلم «استخراج ۲» هم به زودی آغاز خواهد شد و احتمالا شاهد حضور دوباره این بازیگر ایرانی در کنار کریس همسورث خواهیم بود.

منبع: دیجی کالا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی