|

از جذابیت های حیات وحش؛ عقاب غول پیکر مثل یه جنگنده روباه رو با پنجه هاش خفن زخمی کرد!

در این ویدیو یه عقاب غول پیکر رو می بینید که همه تلاشش رو میکنه روباه رو به دام بندازه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوزدنیای حیات وحش همیشه غافلگیری های خاص خودش رو داره. دنیایی پر از تلاش برای بقا و زیستن. جهانی که در اون خون و شکار حرف اول رو می زنه.

اینبار می خوایم بریم سراغ عقاب و روباه. عقاب همیشه نماد اقتدار و جنگ هست. به لباس های خلبان های جنگنده نگاه کنید و یا خود هواپیما های جنگی یا عکس عقاب روی آثار تاریخی قدیمی. عقاب ها جزو پرندگان شکاری هستند بیشتر این پرندگان بومی قاره آفریقا، اروپا و آسیا به حساب میان. تقریبا 60 گونه از این پرندگان شکاری در دسته عقاب ها قرار  دارند.

از ویژگی های جالب عقاب ها میشه به پرواز در ارتفاعات بالا، طی کردن مسیرهای طولانی، دید بسیار قوی اشاره کرد. رنگ بیشتر عقاب ها سیاه و یا قهوه هست. عقاب ها پاها و پنجه های قوی دارند تا بتونن حیوان هایی مثل موش، راسو، خرگوش، روباه و حیواناتی با جسه های بزرگتر رو شکار کنن. با رنگی روشن دارند که برای شکار کردن از آن ها استفاده می کنند.

قدرت بینایی بالا یکی از ویژگی های منحصر به فرد این پرندگان است. عقاب ها وقتی بالای بلندی می نشیند، میتوانند به خوبی شکار خود را هدف گیری و انتخاب کنند.

حالا میریم سراغ روباه که تو ویدیو امروز، عقاب سراغ این حیوون باهوش میره.

روباه یکی از حیواناتی هست که در شکل های گوناگونی وجود داره که این ویژگی ها به این که روباه در چه مناطقه ای زندگی میکنه. این حیوانات باهوش در خاورمیانه و مناطق قطبی و همچنین آفریقا دیده میشن.

از خصوصیات جالب روباه ها میشه به این اشاره کرد که به صورت گروهی زندگی می کنن. معروف‌ ترین روباه جهان روباه قرمز که جثه بزرگتری دارد. روباه ها در دسته جانوران گوشتخوار و پستاندار قرار می گیرن.

در ایران خودمون روباه قرمز و خاکستری و دیگر روباه ها زندگی می کنن اغلب هم در مناطق صحرایی و یا شمالی کشور.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی