|

حیات وحش دلهره آور؛ جنگ خونین خرس های گریزلی عظیم الجثه رو نبینی پشیمونی بد! (ویدیو)

در ویدیو امروزمون دو تا خرس گریزلی غول پیکر با هم یه جنگ حسابی راه می اندازن.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- احتمالا اگر از افرادی نباشید که روحیه لطیفی دارند، حیات‌‌ وحش یکی از مضوعات جذاب برای شما می تواند باشد. بزرگترین کمپانی های مستند سازی هر ساله بودجه بسیار زیادی را در حوزه حیات وحش خرج می کنند تا لحظه هایی را ثبت کنند که قلب شما را به طپش بیاندازد. از روی زمین گرفته تا در آب های عمیق، جانوران با انواع روش های مختلف تلاش می کنند نسل خودشان را در طبیعت باقی بگذارد و به حکمرانی خود ادامه دهند. ویدیو امروز ما رو از دست ندید، چون ثانیه های عجیبی را برای شما می آفریند.

خرس گریزلی یکی از انواع خرس قهوه ای است که به نام خرس قهوه ای آمریکای شمالی نیز معروفه و به جثه درشت خود شناخته شده است. نام این خرس از رنگ خز حیوان گرفته شده که در برخی قسمت ها از جمله شانه و پشت، مایل به سفید بوده و ظاهر خاکستری یا نقره ای رنگ به حیوان بخشیده است.

خرس گریزلی مانند سایر خرس ها، هیکل درشت و عضلانی دارد و بدنش از خز پوشیده شده. رنگ خز این خرس به رنگ قهوه ای روشن یا قهوه ای تیره و کمی متمایل به خاکستری است. گریزلی سر بزرگ، صورت بشقاب مانند، گوش های کوتاه و گرد و دم کوتاه دارد و یک قوز عضلانی بزرگ در قسمت فوقانی کمرش قرار دارد که به این حیوان توانایی حفاری می دهد.

جمعیت خرس گریزلی نیز مانند بسیاری از حیوانات دیگر به دلیل گسترش زندگی شهر نشینی و شکار توسط انسان ها در معرض تهدید قرار گرفته و زیستگاه این حیوان تنها به چند ناحیه خاص کاهش یافته است.

خرس گریزلی یک حیوان همه چیز خوار هست، هم از گیاهان و هم از حیوانات تغذیه می کند و منابع غذایی اش را گیاهانی همچون توت، علف ها، ریشه ها و قارچ ها و همچنین حشرات و حیواناتی مثل آهو، گوزن تشکیل می دهند. این خرس به خاطر هیکل درشت خود می تواند در روز حدود 40 کیلو غذا مصرف کند که تقریبا برابر بیش از 350 همبرگر بزرگه!

خرس گریزلی حیوان ملی ایالت کالیفرنیا است و تصویرش روی پرچم این ایالت نقش بسته است. خرس های گریزلی شناگران ماهری  هستند و حس بینایی و بویایی بسیار خوبی دارند. گفته شده حس بویایی خرس گریزلی حتی از سگ شکاری هم بهتر است.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی