|

سگ های وحشی، تمساح و اسب آبی ای که زوووم کرده بود رو یه لقمه غذا؛ کی بخوره کی نگاه کنه؟

در این ویدئو گاو نالایی را خواهید دید که برای زنده ماندن مجبور است با گله سگ های وحشی، اسب آبی و تمساح مبارزه کند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- گاو نالای بیچاره که به طور همزمان با اسب آبی و سگ های وحشی مبارزه می کند، توسط یک کروکودیل گرفتار می شود! این نالای بیچاره بین یک سنگ و یک مکان سخت گیر کرده است. یا با گله ای از سگ های وحشی در خشکی روبرو می شود یا به سمت آبی که اسب آبی و تمساح در زیر سطحش کمین کرده اند، عقب نشینی می کند!

این منظره باورنکردنی در رویال مالوان در کروگر بزرگ روی داد. راهنمای میدانی، وین مایبورگ به اندازه کافی خوش شانس بود که شاهد این لحظه پر از اکشن باشد او داستان را اینگونه تعریف کرد: ما شنیدیم که سگ‌های وحشی به تازگی یک گاو نر نالا را تعقیب کرده بودند. با اطلاع از حضور یک کروکودیل و حدود 12 اسب آبی که در آنجا زندگی می کنند می دانستیم که می تواند جالب شود.

گاو نالا توسط سگ های وحشی تعقیب شد و به سمت آب عقب نشینی کرد و تصمیم گرفت که این مکان امن ترین نقطه برای جلوگیری از تبدیل شدن به یک وعده غذایی است. با این حال، در حالی که سعی می کرد از خود در برابر سگ ها دفاع کند، یک اسب آبی از پشت به آن حمله کرد تا از قلمرو خود دفاع کند. خوشبختانه نالا، توانست اسب آبی عظیم الجثه را با شاخ های نوک تیزش بترساند، اما درست زمانی که در نبرد با اسب آبی به پیروزی رسید، مجبور شد با یک تمساح مبارزه کند! چه روز سختی است برای نالا!

بعد از 13 سال راهنمایی، تجربه چیزی که قبلاً هرگز شاهدش نبوده‌اید، بسیار عالی بود. مطمئناً همیشه سعی کنید مقداری فیلم بگیرید اما فراموش نکنید که دوربین را زمین بگذارید و از یک تجربه یک بار در زندگی لذت ببرید.

kl

Untitled_1.4.2-1024x576

Untitled_1.1.1-1024x576

Untitled_1.6.1-1024x576

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی