|

شهره سلطانی کرونا گرفت

شهره سلطانی کرونا گرفت. کرونای شهره سلطانی و وجود بیماری عجیب قبلی

لینک کوتاه کپی شد

شهره سلطانی کرونا گرفت. شهره سلطانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود خبر از ابتلایش به بیماری کرونا داد. شهره سلطانی متولد سال 1348 در بجنورد بازیگر سینما و تلویزیون است.

وی لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.بازی در تئاتر را از سال 1366 و همچنین کار در سینما را از سال 1372 با فیلمی به نام «عبور از تله» به کارگردانی «غلامرضا رمضانی» آغاز کرد. هم اکنون شهره سلطانی سرپرستی گروه موسیقی بانوان تیک را عهده دار است. وی 4 سال است که ازدواج کرده است . همسر وی از سابقه کارگردانی تئاتر داشته است و وی از همین طریق با او ازدواج کرده است.وی گفته است همسرش دوست خوبی برای او می باشد و همیشه او را حمایت کرده است.

کرونای شهره سلطانی و وجود بیماری عجیب قبلی

او می گوید:بیماری من ناشی از ضعف سیستم ایمنی بدن است که عوارض دیگری هم برایم به بار آورد. در این بیماری بدن به خودش حمله کرده و سلول ها را نابود می کند. وقتی سیستم ایمنی بدنم دچار اختلال شد، با کمبود همه ویتامین ها مواجه شدم.
با کمبود همه ویتامین ها به خصوص ویتامین های گروه B، ید و منیزیم، احساس خستگی مفرط و اضافه وزن داشتم. به علاوه ریزش موی شدید و مشکلات تنفسی هم همراه این بیماری برایم به وجود آمد. زبان و حلقم متورم شده و راه گلویم را هم بسته بود. مشکلات گوارشی، اختلال در عملکرد تیروئید و البته کم خونی هم به دنبال عوارض دیگر در من به وجود آمد.
[ میانگین: 4.3 /5]

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی