|

گلشیفته فراهانی و ترلان پروانه چگونه زیباترین‌ های 2020 شدند؟

گلشیفته فراهانی و ترلان پروانه به انتخاب سایت TC Candler در جمع زیباترین زنان سال 2020 قرار گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد

وبسایت TC Candler هر ساله و با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، فهرستی ۱۰۰ نفره از زیباترین زنان و مردان دنیا را معرفی می‌کند.

یائل شلبیا (Yael Shelbia) مدل ۱۹ ساله عنوان زیباترین زن سال را از سوی این وبسایت کسب کرده است.

حضور دو بازیگر زن ایران در لیست 100 زن زیبا

گلشیفته فراهانی و ترلان پروانه به ترتیب رتبه‌های پنجاه و یکم و هشتاد و هشتم این فهرست را از آن خود کرده‌اند.

این هشتمین باری است که گلشیفته فراهانی در این فهرست حضور پیدا می‌کند. او در سال ۲۰۱۶ رتبه چهارم فهرست ۱۰۰ زن زیبای دنیا را از آن خود کرده بود.

Un235ti46tled4641

ترلان چگونه زیباتر شد؟

ترلان پروانه اولین بار است که به این فهرست راه می‌یابد. البته سال گذشته نیز او به عنوان یکی از نامزدهای این فهرست ۱۰۰ نفره معرفی شده بود اما در نهایت به فهرست راه پیدا نکرد.

 

جدای از این، ترلان پروانه به نظر می‌رسد که اخیراً برخی جراحی‌های زیبایی هم انجام داده است. او هر عکسی منتشر می‌کند هوادارانش را به بحث و گفتگو وادار می‌کند و اغلب هواداران از تغییرات جدیدی که در چهره او ایجاد شده سخن می‌گویند. یک نفر می‌نویسد ترلان پوستش را کشیده تا صورتش باز شود و دیگری از تزریق ژل لب توسط این خانم بازیگر خبر می‌دهد. البته برخی نیز معتقدند چهره ترلان صرفاً به خاطر گذر از دوران نوجوانی به جوانی زیباتر شده و او عملی نداشته است.

Un235ti46tled464

ترلان پروانه و ورود به لیست 100 زن زیبا

 

دیگر زنان زیبای جهان در فهرست TC Candler

دیگر زنان مشهور حاضر در این فهرست عبارتند از: هانده ارچل، مارگو رابی، کیت بکینسیل، پریانکا چوپرا، آریانا گرانده، کلویی گریس مورتز، لیلی کالینز، لوپیتا نیونگ، آنا دی آرماس، گل گدوت و نائومی اسکات.

جالب آنکه برخی از این زنان مشهور در رتبه های پایین تری از ترلان پروانه و گلشیفته فراهانی در این فهرست قرار گرفته اند، مانند: کیت بکینسیل (رتبه ۱۰۰)، پریانکا چوپرا (رتبه ۹۹)، آریانا گرانده (رتبه ۸۶)، کلویی گریس مورتز (رتبه ۷۲)، لیلی کالینز (رتبه ۶۷) و مارگو رابی (رتبه ۶۵).

فهرست کامل ۱۰۰ زن زیبای وبسایت TC Candler در سال ۲۰۲۰ از طریق این لینک قابل مشاهده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    معیارشون دقیقا چیه؟ ملت حمله کنید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی