|

بهترین درگاه پرداخت اینترنتی کدام است ؟

اگر به دنبال انتخاب بهترین درگاه پرداخت اینترنتی هستید این مطلب را از دست ندهید.

لینک کوتاه کپی شد

این مقاله به موضوعاتی نظیر درگاه پرداخت اینترنتی، انواع درگاه پرداخت، ارائه دهندگان درگاه پرداخت، شرایط دریافت درگاه پرداخت اینترنتی و در نهایت به بررسی  خدمات بهترین درگاه  پرداخت اینترنتی که  سیزپی نام دارد، می پردازد.

این روزها با گسترش دنیای کسب و کارهای آنلاین و دسترسی آسان تر به اینترنت، با عبارت درگاه پرداخت اینترنتی آشناتر از گذشته هستیم. با استفاده از اینترنت بدون محدودیت زمانی و جغرافیایی و طی 24 ساعت شبانه روز امکان خرید و فروش آنلاین وجود دارد. درگاه پرداخت اینترنتی پایانه ای است که با قادر ساختن فروشگاه های اینترنتی، موسسات و سازمان ها برای پذیرش کارت های بانکی همانند پلی میان فروشگاه های اینترنتی، مشتریان و شبکه پرداخت الکترونیک عمل می کند و امکان رد و بدل کردن اطلاعات پرداخت اینترنتی را به صورت برخط فراهم می کند. درگاه های پرداخت اینترنتی منجر به کوتاهتر شدن چشمگیر زنجیره تامین شدند. سابق بر این جهت تکمیل درخواست خرید غیر حضوری و پرداخت وجه آن بایستی به خودپردازها یا اینترنت بانک و موبایل بانک مراجعه می شد ولی حالا با پیشرفت زیرساخت ها و بهبود  فرآیندها، مشتری می تواند در همان سایت فروشگاه اینترنتی نسبت به پرداخت وجه کالا یا خدمات اقدام کند. اما برای درخواست و دریافت درگاه پرداخت از کجا باید  شروع و اقدام نمود؟

درخواست درگاه پرداخت اینترنتی نیز همچون سایر روالها دستخوش تغییرات فراوانی شده است. در گذشته ای نه چندان دور( تا همین دو سال پیش) متقاضیان دریافت درگاه پرداخت اینترنتی چاره ای جز مراجعه به بانک ها یا ارائه دهندگان خدمات پرداخت نداشتند. مراجعه مستقیم به بانک مساوی  با الزام افتتاح حساب نزد بانک ارائه دهنده درگاه پرداخت بود. این تازه اول کار بود! در مراجعه اول با لیست بلند بالایی از مدارک مورد نیاز روبرو بودید که ممکن است هر کسب و کاری نداشته باشد: "تصویر سند مالکیت یا اجاره نامه" اما راستی اگر کسب و کاری خانگی بود باید چه می کرد؟ در اینجا بانک مرکزی با هوشیاری کامل وارد میدان شده و در جهت تسهیل دریافت درگاه پرداخت، الزامات پرداخت یاری را تهیه کرد. در حال حاضر شرکت هایی تحت عنوان پرداخت یار شکل گرفته اند که با عقد تفاهم نامه با بانک مرکزی به ارائه درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب وکارها می پردازند. شرایط دریافت درگاه پرداخت اینترنتی از پرداخت یار؟ پرداخت یارها طبق الزامات بانک مرکزی بایستی نسبت به احراز هویت متقاضیان درگاه پرداخت اینترنتی اقدام کنند. این احراز هویت پنج گانه شامل احراز هویت شامل اطلاعات هویتی، احراز اطلاعات موقعیتی، احراز اطلاعات ثبتی، احراز اطلاعات حساب بانکی متقاضی و اطلاعات مربوط به بستر ارائه خدمات مشتمل بر تارگاه، برنامه کاربردی و نظایر آن. با این شرایط هر فردی با هر میزان دانشی می تواند نسبت به دریافت درگاه پرداخت اینترنتی اقدام کند..

بهترین درگاه پرداخت اینترنتی

با افزایش رقابت فی مابین شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت و پرداخت یارها، لزوم ارائه امکانات و خدماتی منحصر به فرد به گونه ای که مشتری را ترغیب به استفاده از آن درگاه نماید امری ضروری می رسد. پس در این بازار  رقابتی کدام پرداخت‌یار را انتخاب کنیم؟ ما به شما درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی را توصیه می کنیم. چرا سیزپی درگاه پرداخت بهتری است؟

شکی در این نیست که داشتن تجربه و سابقه کاری در حوزه پرداخت یکی از دلایل برتری شرکتهای ارائه دهنده درگاه پرداخت می تواند باشد. سیزپی به عنوان زیرمجموعه ای از هلدینگ پیشگامان فناوری اطلاعات است. این هلدینگ بیش از یک دهه است که در زمینه تولید نرم افزارهای بانکداری و پرداخت الکترونیک فعالیت می کند و توانسته است در این سال ها راهکارها و خدمات ارزنده ای در حوزه پرداخت و بانکی ارائه کند.  با تکیه بر همین تجربه و بهره گیری از خدمات مشاوره  بزرگان صنعت بانکداری کشور، به ارائه درگاه پرداخت اینترنتی نیز مبادرت می ورزد. 

بهترین-درگاه-پرداخت

" چابکی و دقت در سیزپی حرف اول را می زند. "

سیزپی طی دو سال فعالیت توانست با سرعتی بی سابقه خدمات و امکانات خود را به روز کند و افزون بر آنچه به طور معمول توسط رقبا ارائه می شود، امکاناتی خاص و به روز را ارائه نماید. درگاه پرداخت عادی و درگاه پرداخت اختصاصی با ویژگی های منحصر به فرد خود ارائه می شود. سوئچینگ هوشمند خدمتی بی نظیر از پرداخت یاری سیزپی است اتفاقی که در بین psp ها شاهد آن نخواهیم بود.  در سیزپی تراکنش ها به صورت خودکار بین درگاه های مختلف توزیع می شوند و مبنای توزیع آنها کیفیت پاسخ دهی درگاه پرداخت می باشد . فاکتور آنلاین یا صورتحساب آنلاین، قابلیت به روزی است که با شیوع ویروس همه گیر کرونا و تحت تاثیر قرار دادن زندگی ها شکل گرفت. فلسفه فاکتور آنلاین که جایگزین مناسبی برای دستگاه کارتخوان سیار می باشد این است که کسب و کارها بتوانند به جای دستگاه کارتخوان برای دریافت پول از فاکتورآنلاین استفاده کرده و بعد از دریافت وجه نسبت به ارسال سفارش اقدام کنند. فراهم سازی زمینه اتصال فروشگاه های اینستاگرام و کسب و کارهای فعال در تلگرام به درگاه پرداخت چیزی بود که طی سال 98 اجرایی شد. کسب و کارهای اینستاگرامی بدون نیاز به داشتن وب سایت توانستند پیج خود را به درگاه پرداخت شاپرکی متصل کنند اتفاقی که باعث ایجاد انقلاب در بین کسب وکارهای خرد شد.

در پنل سیزپی می توانید با استفاده از گزارشات متنوع و نمودارهای آماری نظارت بر بخش مالی کسب و کار خود را هوشمند سازید.

پس تا دیر نشده شما نیز برای هویت بخشیدن به کسب  کار خود در سیزپی ثبت نام کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی