|

بیوگرافی علی انصاریان از عشق به مادر و مرگ تراژیک

علی انصاریان فوتبالیست، بازیگر، مجری ایرانی بود که براثر بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.

لینک کوتاه کپی شد

علی انصاریان به دلیل بیماری کرونا که در بیمارستان  فرهیختگان بستری بود، در ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ دار فانی را وداع گفت. وی بازیکن بازنشسته فوتبال (در تیم های استقلال و پرسپولیس بازی کرده بود)، بازیگر و مجری ایرانی بود. انصاریان 6 بازی ملی در کارنامه خود داشت. وی برای مادر خود ارزش زیدی قائل بود و او را تنها نمی گذاشت به همین دلیل هم ازدواج نکرده بود.

 

نام: علی انصاریان

تاریخ تولد: ۱۴ تیر ۱۳۵۶

محل تولد: تهران

شغل: بازیکن فوتبال، بازیگر، مجری

قد: ۱٫۸۶ متر (۶ فوت ۱ اینچ)

پست در فوتبال: مدافع

علی انصاریان متولد ۱۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران، در گذشته بازیکن فوتبال بود ولی بعد از کناره گیری از فوتبال وارد عرصه ی بازیگری شد .او هر سه حرفه پرطرفداران در ایران را تجربه کرده، ابتدا بازیکن فوتبال بود سپس خواننده شد وبعد وارد حرفه بازیگری و تهیه کنندگی و حتی کارگردانی شده است و سابقه بازی در پرسپولیس و همینطور استقلال را دارد ! انصاریان ۶ بازی ملی در کارنامه خود دارد.

علی+انصاریان

 

خانواده علی انصاریان

نام مادر علی انصاریان، حاجیه خانم سادات شاه ولایتی است. وی فرزند آخر خانواده انصاریان است و یک برادر به نام محمد و یک خواهر به نام فاطمه دارد. حامد اژدری شوهر خواهر انصاریان است. پدر علی نیز سال‌ها پیش از دنیا رفته است.

 

علی انصاریان و مجردی

علی انصاریان 38 ساله  ازدواج نکرده و مجرد بود او در پاسخ به سوالی در مورد ازدواج نکردنش و معیارش برای همسر خوب گفته بود: تنها ملاک من انسان بودن است. پول، ثروت، شهرت و. . . هیچکدام برایم اهمیتی ندارد. تنها انسان بودن برایم اهمیت دارد؛ اینکه همسر من قرار است در آینده مادر فرزندان من هم باشد، مهم است که چطور آدمی باشد. هنوز به آن انتخاب نرسیده‌ ا

او در مورد خودش می‌ گفت: ساده، خودمانی ولی همیشه در لاک خودش است و کاری به کار کسی ندارد؛ مگر اینکه به کارش کار داشته باشند خیلی وقت‌ ها می بینم و میبخشم ولی تا آخر عمر فراموش نمی‌کنم.علی انصاریان کسی است که لطف خدا شامل حالش بوده و از صدقه سر مادر و پدرش به جایی رسیده است خدا را شکر که هیچ‌ وقت دستم جلوی کسی دراز نبوده است.

 

بیشتر بخوانید:نام پدر علی انصاریان چیست و قبرش کجاست؟

 

فعالیت حرفه‌ای علی انصاریان

انصاریان فوتبال خود را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد و به صورت اتفاقی وارد این رشته شد و از بین ۵ هزار نفر انتخاب شد تا در تیم تهران بازی کند. وی سپس به تیم نوجوانان پیام پیوست و مدتی را در تیم بانک سپاه و بانک ملی نیز توپ زد. علی سابقه بازی در تیم‌های فجر سپاسی شیراز، پرسپولیس، استقلال تهران، استیل آذین و استقلال اهواز را در کارنامه خود دارد. انصاریان در سال ۱۳۹۰ زمانی که ۳۴ سال داشت با لباس شاهین بوشهر از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. وی در زمان بازیکنی کم حاشیه نداشت و پس از چندین سال بازی در پرسپولیس به استقلال تهران پیوست. از این روی از طرف دو تیم به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

 

بیشتر بخوانید:(عکس) پیام سید جلال حسینی به علی کریمی بعد از فوت علی انصاریان

 

آغاز بازیگری علی انصاریان

او به عنوان بازیگر مهمان در چند مجموعه تلویزیونی نقش های کوتاه بر عهده داشته است مانند سریال زیر آسمان شهر ، فیلم پاداش سکوت ، سریال چارخونه اشاره کرد. انصاریان در سال ۱۳۹۳ هنگامی که به عنوان بازیگر و تهیه کننده فیلم کلاف کنار لیلا اوتادی قرار گرفت رسما وارد بازیگری شد.

 

خوانندگی علی انصاریان

علی انصاریان در خردادماه ۱۳۹۰ آهنگی به نام شدید به بازار موسیقی عرضه کرد. وی پس از آن خوانندگی را ادامه نداد.

13390223_537

بیشتر بخوانید:دانلود آهنگ علی انصاریان شدید؛ نری پیدا کنی عشق جدید

 

درگذشت

انصاریان در ساعت ۱۶:۱۵ عصر ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ در اثر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ در بیمارستان فرهیختگان تهران درگذشت.

انتقال ویروس کرونا در برنامه تصویری اپلیکیشن پرسپولیس صورت گرفت که علی انصاریان همراه با مهرداد میناوند در آن شرکت کرده بودند و پروتکل‌های بهداشتی لحاظ نشده بود. علاوه برنداشتن ماسک، حتی فاصله‌گذاری اجتماعی نیز مناسب نبود. در روند درمان بی‌نتیجه مهرداد میناوند و علی انصاریان، محمدرضا هاشمیان پزشک بیمارستان دکتر مسیح دانشوری، مصاحبه‌های فراوانی را در راهروی بیمارستان لاله و بیمارستان فرهیختگان انجام داد و پست‌هایی در همین رابطه در اینستاگرام منتشر کرد. هاشمیان در هنگام این مصاحبه‌ها و پست‌ها مواردی مانند داروهای مصرفی، سی‌تی اسکن ریه و سایر مواردی را که جزء حریم بیمار است، افشا نمود که این اقدام وی انتقادات فراوانی از سوی پزشکان برانگیخت.

در روزهای پیش از درگذشت وی، وضعیت جسمانی انصاریان به شکلی امیدوارکننده تغییر کرده بود و حتی علی پروین گفتگوی کوتاه تلفنی با او داشت. اما در ساعات آخر روز دوشنبه وضعیتش به شکلی شد که تیم پزشکی وی را به خواب مصنوعی برد. در همین هنگام اخبار ضدونقیض از بیمارستان فرهیختگان مخابره می‌شد تا جایی که مهدی قایدی، افشین پیروانی و… در فضای مجازی از مردم خواستند تا برای انصاریان دعا کنند. هاشمیان، پزشک معالج او که خبر بیهوشی مصنوعی علی انصاریان را اعلام کرده بود، در یک لایو اینستاگرامی با لحنی ناامیدانه دربارهٔ وضعیت او صحبت کرد تا اینکه انصاریان درگذشت.

علی انصاریان همیشه از علاقه به مادرش حرف می‌زد و گفته بود چون نمی‌خواهد مادرش تنها بماند، ازدواج نکرده‌است. او در روز مادر درگذشت.

انصاریان در ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ بنابر خواسته خودش، در قطعه ۲۲۲ بهشت زهرای تهران در کنار پدرش، اسماعیل انصاریان به خاک سپرده شد. عموی وی، حسین انصاریان بر پیکرش نماز میت خواند. مراسم خاکسپاری او با حضور خانواده، جمعی از دوستان، هنرمندان و ورزشکاران برگزار شد.

161235941721734700

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی