|

دانلود آهنگ man bahat ghahram من باهات قهرم امیر تتلو کامل

آهنگ man bahat ghahram من باهات قهرم امیر تتلو بعد از پیش فروش ناموفق منتشر شد

لینک کوتاه کپی شد
90

امیر تتلو خواننده پرحاشیه رپ مدتها روی آهنگ من باهات قهرم مانور داده بود و از هفته گذشته پیش فروش ترانه عاشقانه من باهات قهرم را که قطعه متفاوت است و تتلو بعد ازسالها مجدداً در کنار امیر دیوا قرار گرفت را آغاز کرد. این در حالی است که تتلو در استوری های اینستاگرامی به مخاطبانش گفته بود تا تعداد کامنت ها و فالوئرهایش زیاد نشود و پیش فروش آهنگ میخوام به 5 میلیارد نرسد از انتشار آهنگ جدید خبری نیست اما به نظر می رسد تتلو نتوانست بیش از این صبر کند و پیش فروش آهنگ جدیدش را آغاز کرد.

حالا تتلو بعد از یک هفته پیش فروش و اینکه نتوانست به مبلغ مورد نظر برسد یک قدم دیگر هم برداشت و آهنگ من باهات قهرم امیر تتلو به صورت ناقص منتشر شد اما نکته جالبی که انتشار این آهنگ داشت تاثیر اقتصاد و به اصطلاح مارکت در انتشار اهنگ امیر تتلو من باهات قهرم  کامل  بود.

دانلود اهنگ من باهات قهرم امیر تتلو هزینه دارد!

تتلو که پیشتر انتشار رایگان آهنگ ها را امتیازی برای خود می دانست و مثلا در آهنگی می‌گوید « با آهنگای مجانی، برات خریدم چیزایی که هرجا نیست» به دلیل شرایط اقتصادی و مهاجرت به دنبال کسب درآمد افتاده است.

او مبالغ مختلفی برای خرید آهنگ من باهات قهرم تتلو را اعلام کرد. اما با توجه به انتشار آهنگ میخوام به نظر می رسد به مبلغ یک میلیارد تومان راضی بود.

امشب پنجشنبه 23 بهمن آهنگ جدید تتلو از چهره‌های حاشیه ساز به نام «من باهات قهرم» منتشر شد اما بدون میکس و مستر تا بتواند به مبلغ مورد نیاز خود برسد.

به نظر می‌رسد تتلو تحت تاثیر مارکت خود را تغییر داده است. همانطور که او سایت شرطبندی زد و کارها را برای فروش گذاشت اما این بار انگار مزیت نسبی اقتصاد (Comparative advantage) و ترجیحات مخاطب تاثیر مثبتی گذاشته است.

پیشنهاد می شود: برگزاری کنسرت آنلاین امیر تتلو البته با یک شرط عجیب

من باهات قهرم همکاری امیر دیوا با تتلو بعد از توهم ریاست جمهوری!

امیر تتلو خواننده پرحاشیه رپ بعد از اینکه چند روزی اسیر توهم شده بود و قصد داشت کاندید ریاست جمهوری شود و حتی اعلام آمادگی کرده بود که به تهران بیاید حالا به حرفه اصلی خودش یعنی موسیقی و خوانندگی برگشت. تتلو بخشی از ترانه من باهات قهرم را که قطعه متفاوت است و تتلو بعد ازسالها مجدداً در کنار امیر دیوا قرار گرفت را منتشر کرد.

AmirHossein-Delband-Man-Aromam-400x400

 

منبع: وقت صبح

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • پارسا کرمی ارسالی در

    امیر تتلو آهنگات مشتی و خیلی قشنگ هست من پسرهستم عشقی تتلو من عاشق آهنگ هات هستم یک آهنگ که خیلی فوش داشته باشه بخون ومنتشرش کن تو اینجا

  • احمدابوالقاسمی ارسالی در

    آهنگ هات ودوست دارم باحاله مثل خودت خوشمان آمد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی