|

(عکس) درگذشت لری فلینت؛ غول پورنوگرافی که دشمن ترامپ بود

لری فلینت صاحب مجله های غیر اخلاقی که مخالف جدی ترامپ هم بود درگذشت

لینک کوتاه کپی شد

لری فلینت، غول پورنوگرافی در آمریکا، در ۷۸ سالگی درگذشت. او با انتشار مجله های غیر اخلاقی به شهرت رسید؛ نشریه ای که در اوج شهرتش، ماهی ۳ میلیون جلدش فروش می‌رفت.

خانواده آقای فلینت می‌گویند او در آرامش و وقتی خوابیده بود، درگذشت.

میندا گوین، سخنگوی انتشاراتی لری فلینت گفته است که او بر اثر مشکلاتی که اخیرا به دلیل یک بیماری ناگهانی رخ داد، درگذشته است.

برادر آقای فلینت به رسانه های آمریکایی گفته است که وی به دلیل نارسایی قلبی فوت کرده است.

لری فلینت چگونه فلج شد؟

لری فلینت، چهره ای بود که به اسطوره ای برای برخی طرفداران آزادی بیان تبدیل شده بود و البته مورد غضب فمینیست ها و خیلی های دیگر. او یک بار گفته بود می‌خواهد به همه به طور مساوی توهین کند. همین شهرت و سخنان باعث شده بود که وی بارها در طول ۵ دهه فعالیت خود به دادگاه برود.

دو روز بعد از شروع یکی از این محاکمه‌ها در دهه ۷۰ میلادی به اتهام رفتارهای غیراخلاقی، مردی بیرون دادگاه به او تیراندازی کرد، چون از انتشار تصویر زنان و مردان از نژادهای مختلف در کنار هم عصبانی شده بود. تیراندازی او را از کمر به پایین فلج کرد.

اما هرزه نامه فروشی به قول خودش "رشد" کرد، و همین طور علاقه او به سیاست. در سال ۲۰۰۳ کارزاری را شروع کرد که گری دیویس، فرماندار کالیفرنیا را از کار برکنار کند.

فلینیت در همین کارزار گفته بود: "ممکن است از کمر به پایین فلج باشم اما برخلاف فرماندار گری از گردن به بالا فلج نیستم."

مخالفت با ترامپ

لری فلینت، حدود ۳ سال پیش عزم خود را برای حذف دونالد ترامپ که حدود یکسال بود به ریاست جمهوری رسیده بود از کاخ سفید جزم کرد و حتی جایزه‌ای ده میلیون دلاری برای این کار تعیین کرد.

آقای فلینت، در یک آگهی تمام صفحه در روزنامه واشنگتن پست گفت که این جایزه به کسانی تعلق می‌گیرد که اطلاعات آنها منجر به استیضاح یا برکناری آقای ترامپ شود.

ناشر مجله پورن "هاسلر" در این آگهی می‌گوید: "وظیفه تمام آمریکایی‌ها است که آقای ترامپ را قبل از آن که خیلی دیر شود از کار برکنار کنند."

او دلایل متعددی را برای براندازی آقای ترامپ ذکر کرده است، از جمله: هم‌دستی با یک قدرت متخاصم خارجی برای تخلف در انتخابات آمریکا، به خطر انداختن سیاست داخلی و خارجی به خاطر تضاد منافع با امپراتوری تجاری، گفتن صدها دروغ آشکار و ناآگاهی مطلق از اوضاع جهانی و همین طور کارشکنی در پیمان اقلیمی پاریس.

flynt-wapo-ad

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی