|

تفریحات لاکچری شاهرخ استخری و همسرش در هلند + عکس

ویدیوی منتشر شده توسط همسر شاهرخ استخری در حال خوشگذرانی در هلند

لینک کوتاه کپی شد
1

همسر شاهرخ استخری ویدیویی از خرید کردن و تفریحات فوق لاکچری شان در هلند منتشر کرد که این ویدیو مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت و واکنش های زیادی را در پی داشت. همچنین همسر شاهرخ استخری در ادامه این ویدیو کپشنی نوشت که شما می توانید در زیر متن آن را مشاهده نمایید:

بچه‌هاااااااا پایه‌ایییییین بریم یه دوری با هم بروکسل بزنیم و یه کم خرییییید کنیییم؟؟ 

یه چیزی میخوام همینجا بگم به همه‌ی اقایون که اقااااا پایه‌ی خانوماتون باشیییید برای خرید!!! هیچی لذتبخش‌تر از این نیست که یه خانوم با پارتنرش بره خرید!!!  یعنی غر نزنید، اذیت نشید، عجله نکنید، براتون واقعا مهم باشه و ازش لذت ببرید، کمکش کنید و نظر بدید اماااا مهربون و قشنگگگگگ و با حوصلهههه با هم خرید کردن میتونه یه با هم وقت گذروندن خیلییی شیرین باشه حتی اگه تش خرید هم نکنیییید 

عکس دیده نشده سپیده بزمی پور همسر شاهرخ و خواهر شوهرش را در کنار هم می بینید . نیلوفر استخری خواهر شاهرخ است . نیلوفر 16 شهریور 1366 در تهران متولد شده است و ازدواج کرده و متاهل است .
عکس-لو-رفته-همسر-شاهرخ-استخری-33497+(1)

خبر مهم : گلشیفته فراهانی به مناسبت روز زن عکس نامتعارفی منتشر کرد

شغل لایف استایل در اینستاگرام به بلاگری می گویند که درباره سبک زندگیش و اتفاقات روزمره روزانه پست ارسال می کنه ولی در واقعیت اکثر رویدادها ساختگی و برای تبلیغ یک محصول است. (مثلا یک کیف دستی خرید می کنند و برند آن را پیشنهاد می دهند ولی در اصل کل این خرید یک برنامه تبلیغاتی از قبل برنامه ریزی شده است)

file

خبر مهم : عکس سارا و نیکا با مرد غریبه در ماشین میلیاردی!

طبق ادعای فعالین اینستاگرام بلاگر لایف استایل بالاترین دستمزد در اینستاگرام را دارد و شخصی که به تعداد فالوورهای همسر شاهرخ استخری در اینستاگرام فالوور داشته باشد در ماه چند میلیارد درآمد دارد.

البته در اینستاگرام بلاگر های (لایف استایل) زیادی هستند که حتی فالوورهای آنها از خانم بزمی پور بیشتر است. اما نکته جالب این است که حالا اینستاگرام از طلافروشی هم بیشتر سود می دهد!

honarmandan_1614432023

خبر مهم : حمله تند خانم بازیگر به رامبد جوان؛ فاسد وطن فروش!

شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ بازیگر معروف سینمای ایران در بسیاری از فیلم های سینمایی و سریال های شبکه خانگی نقش آفرینی کرده است. شاهرخ استخری اکنون یکی از چهره های شناخته شده تلویزیون و سینما می باشد. عکسی که شاهرخ استخری با همسرش در صفحه رسمی اینستاگرامش گذاشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • آن جان ارسالی در

    شاهرخ استخری هم زن پولدار سپیده بزمی پور گرفته حال می کنه هااااا خدا نصیب برادرام کنه

  • آن جان ارسالی در

    خریدکن بروکسل موزه تن تن در بروکسل برو بعضیها با چه اهدافی بلژیک می رن ما هم با اون اهداف می ریم حتما می ریم بروکسل

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی