|

اعتبار مالی برای رتبه‌بندی معلمان وجود ندارد

 رتبه‌بندی معلمان

معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: طبق آنچه سازمان برنامه برای رتبه‌بندی معلمان در نظر گرفته، اعتبار کافی برای اجرای طرح وجود ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: امکان تامین منابع مالی رتبه‌بندی معلمان در مجلس وجود دارد. وی با اشاره به اینکه دولت لایحه را به مجلس ارسال کرد و مجلس اختیار تغییراتی در آن را دارد، گفت: در جلسات بررسی لایحه رتبه بندی ما هم به عنوان نمایندگان آموزش و پرورش حضور پیدا کردیم و کمیسیون آموزش اهتمام لازم را برای پیشبرد طرح داشت.

به گزارش«شایانیوز»، احمدی لاشکی افزود: طبق آنچه سازمان برنامه و بودجه برای رتبه بندی معلمان در نظر گرفته است، اعتبار کافی برای اجرای طرح نخواهد بود و امیدواریم که مجلس ردیفی برای رتبه بندی معلمان اختصاص دهد. معاون حقوقی و پارلمانی آموزش و پرورش اظهار کرد: آنچه بودجه مورد نیاز برای رتبه بندی از دیدگاه نمایندگان مجلس مطرح شده، ۵٠ هزار میلیارد تومان است و در این در حالی بوده که اعتبار مورد نیاز اولیه ٢٠ هزار میلیارد تومان برآورده شده است.

وی بیان کرد: همانطور که سال گذشته بودجه آموزش و پرورش ١۴٠ درصد افزایش پیدا کرد، مجلس امسال هم می‌تواند برای اجرای طرح رتبه بندی کمک کننده باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی