|

(عکس) ملکه زیبایی اوکراین هم دست به سلاح شد؛ آناستازیا لِنا کیست؟

آناستازیا لنا اخیراً پستی منتشر کرده و گفته برای دفاع از کشورش اسلحه به دست می‌گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

ملکه زیبایی اوکراین دوشیزه آنا گرند برای مبارزه با نیروهای مهاجم روسیه به ارتش کشورش پیوسته است.

به گزارش «شایانیوز» آناستازیا لنا یک مدل ۳۱ ساله و برنده مسابقه زیبایی دختر اوکراین در سال ۲۰۱۵ است.او اخیراً پستی منتشر کرده و گفته برای دفاع از کشورش اسلحه به دست می‌گیرد.

2Z6CJPSWWBFALJIA3HXWLCS7BY

لنا روز شنبه با به اشتراک‌ گذاشتن عکسی از سربازان مسلح اوکراین در حال مسدود کردن یک جاده در استوری اینستاگرامش نوشت: «هرکس به قصد تهاجم از مرز اوکراین عبور کند، کشته خواهد شد!»

او همچنین عکسی از سربازان به همراه ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین را با ۹۷ هزار دنبال کننده خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و زلنسکی را یک رهبر واقعی و قوی خواند.

NINTCHDBPICT000715018347

آناستازیا همچنین از هموطنان اوکراینی خود خواست تا همه علائم جاده‌ای را بردارند تا مسیریابی را برای نیروهای متجاوز به این کشور دشوارتر سازند. در فراخوان او آمده است: «تمام علائم جاده‌ای را از جاده‌های کشور بردارید. ارتباطات دشمن افتضاح است. آنها از جهت‌یابی در این منطقه سر در نمی‌آورند. بیایید کمک کنیم مستقیم راهی جهنم شوند. آژانس دولتی راه اوکراین از همه سازمان‌های جاده‌ای، جوامع منطقه‌ای و مقامات محلی خواست که فورا اقدام به برچیدن علائم جاده‌ای در نزدیکی خود کنند.»

Untitled-2-6

 

آناستازیا لنا کیست؟

آناستازیا لنا طبق مشخصات Miss Grand International خود در ترکیه - بدروم، آنکارا و استانبول به عنوان مدیر روابط عمومی کار می کرد. او در وب سایت می گوید که از 13 سالگی مدلینگ و بازیگری را شروع کرده است.

۳۳۳-1

این ملکه زیبایی که فارغ‌التحصیل بازاریابی و مدیریت از دانشگاه اسلاویستیک اوکراین در کیف است، طی چند سال گذشته عکس‌هایی از خود در تجهیزات نظامی در میادین جنگلی و زمین‌های تمرین سرپوشیده به اشتراک گذاشته اما حالا به نظر می‌رسد که گلوله‌های پلاستیکی‌اش را با گلوله‌های سربی عوض کرده است.

1645954323_W5hI4

دوشیزه گرند اوکراین سابق پیش از این به عنوان مدل و مدیر روابط عمومی در ترکیه کار کرده است. او همچنین توانایی صحبت به پنج زبان و سابقه فعالیت به عنوان مترجم را دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی