|

زنده برگرد!!

بیت کوین فرشته نجات اوکراینی ها شد؟؟

bitcoin

کمک‌های مالی به صورت بیت کوین و رمزارز در جنگ اوکراین و روسیه چگونه بود؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های غیردولتی به نام Come Back Alive که از ارتش اوکراین حمایت می‌کند. گروه مستقر در کیف که در سال ۲۰۱۴ (۱۳۹۳) تأسیس شد، از سربازان اوکراینی، از جمله طیف وسیعی از تجهیزات نظامی، خدمات آموزشی، و تجهیزات پزشکی پشتیبانی می‌کند.گروه داوطلب "کام بک الایو" (زنده برگرد) اوکراین تنها در روز پنج‌شنبه، یک سازمان غیردولتی بیش از 675هزار دلار بیت‌کوین دریافت کرد و تا صبح جمعه، این رقم به لطف اهدای 3 میلیون دلاری یکباره به بیش از 3.4 میلیون دلار رسید.

400x225_cmsv2_6021c483-2a46-5a4f-b103-fefda90a8018-6044338

نکته قابل توجه این است که هویت این شخص نام شخص می باشد و کمک از طریق بیت کوین و سایر رمز ارزها می تواند به صورت ناشناس ارسال یا دریافت شود.این گروه داوطلب که کیت و ملزومات پزشکی برای ارتش اوکراین آماده می کند، در این باره اظهارنظر نکرد اما پیشتر گفته بود رمزارز به ارزش ۱۶۷ هزار دلار در دهها تراکنش بین اوت و اوایل فوریه دریافت کرده است. در آن زمان این گروه گفته بود پولهای دریافت شده استفاده نشده اند و آنها را برای کمک به پروژه های آینده نگه می دارد.

به طور معمول، این سازمان‌ها از طریق بانک‌ها یا اپلیکیشن‌های پرداخت، وجوهی را از اهداکنندگان خصوصی دریافت می‌کنند، اما ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت‌کوین به عنوان یک روش تامین مالی و جایگزین مهم ظاهر شده‌ است، زیرا کمک‌های سریع و فرامرزی از این طریق را امکان‌پذیر می‌سازند و می توانند موسسات مالی را که ممکن است پرداخت‌ها به اوکراین را مسدود کرده باشند، دور بزنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 
 

 

 

 

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی