|

تصویر جدید و جذاب همایون شجریان با دخترش در پاریس؛ مادر یاسمین شجریان کیست؟!

همایون شجریان در 20 سالگی با گیتا خوانساری که خواهر کتایون خوانساری می باشد ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دختری به نام یاسمین است .

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به تازگی تصویری از همایون شجریان در کنار دخترش یاسمین میان کاربران فضای مجازی دست به دست می شود. این اتفاق چندی پس از مصاحبه همایون با فردوسی پور است و لذا یادآور حرف های جذابی که وی  در خصوص دخترش بر زبان آورد. این عکس که ظاهرا در پاریس گرفته شده را در ادامه ی این مطلب می بینید.

بضصبضبض

همایون شجریان در سال 74 و 20 سالگی با گیتا خوانساری که خواهر کتایون خوانساری همسر دوم محمدرضا شجریان می باشد ازدواج کرد . حاصل این ازدواج دختری به نام یاسمین است .

دختر همایون شجریان چند سال دارد ؟

یاسمین شجریان متولد سال 1386 است و با پدرش زندگی می کند. او پس از گذشت 12 سال از زندگی مشترک پدر و مادرش متولد شد . لازم به ذکر است که  زندگی مشترک همایون و گیتا خوانساری مدتی است که به پایان رسیده است.

حرف های همایون در مورد دخترش

همایون شجریان بعد از مدت ها و البته برای معدود دفعات تن به یک مصاحبه و گفتگو داد که در مقابل عادل فردوسی پور رقم خورد. یکی از بخش های جذاب این گفتگوی جایی بود که همایون از دخترش یاسمین گفت و عادل هم قسمتی از آواز خوانی یاسمین را در 8 سالگی را برای مخاطبین پخش کرد.

همایون در خصوص دخترش یاسمین گفت که صدا و استعداد خوبی در موسیقی و آواز دارد. او اضافه کرد به جهت اینکه مادر یاسمین فرانسوی زبان است ، دخترشان نیز به انگلیسی و فرانسوی تسلط دارد لذا بیشتر به این دو زبان آواز می خواند. همایون این وعده را هم داد که در آینده کار مشترکی را به همراه دخترش روی صحنه خواهد برد.

قسمتی از آوازخوانی یاسمین را در ادامه مطلب می بینیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی