|

عاشقانه های فهیمه پایتخت و همسر خوشتیپش

نسرین نصرتی بازیگر نقش " فهیمه معمولی" در سریال پرطرفدار و محبوب پایتخت را در کنار همسرش سام پاک پیکار و دخترش سوفی می بینید.

لینک کوتاه کپی شد

نسرین نصرتی بازیگر نقش "فهیمه معمولی" در سریال پرطرفدار و محبوب پایتخت را در کنار همسرش  سام پاک پیکار و دخترش سوفی می بینید. او متولد 27 مرداد 1355 در تهران و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. او هم اکنون 44 سال دارد. نسرین نصرتی  از سال 1382 در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت می کند.

نسرین نصرتی برای اولین بار به دعوت دوستش منشی صحنه تئاتر شد تا اینکه به صورت کاملا اتفاقی در یک تئاتر بازی کرد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. نسرین نصرتی بالاخره پس از 10 سال بازی در تئاتر با سریال تا ثریا سیروس الوند وارد قاب تلویزیون شد. این بانوی هنرمند از پایتخت 2 به جمع پایتختی ها پیوست و در نقش همسر بهبود، خواهر نقی و عمه سارا و نیکا به ایفای نقشی پرداخت که حسابی به دل مخاطبان نشست. او با بازی درخشان در سریال پایتخت به شهرت بسیاری رسید و در میان مردم محبوبیت یافت.

نسرین نصرتی در جایی گفته که همسرم (سام) به حوزه کاری من اشراف کامل دارد. همین موضوع باعث می شود با یکدیگر در نهایت عشق و احترام زندگی کنیم او بهترین مشاور من است و بی تردید اگر لطف و حمایت های او وجود نداشت، نمی توانستم به بازیگری ادامه داده و کارم را با این توان و علاقه ادامه دهم.

نصرتی می گوید احساس می کنم روح شخصیت فهیمه در من دمیده شده است. باید چیزی درون آدم باشد که بتواند با کاراکتر ارتباط برقرار کند و وارد دنیای او شود، در غیر این صورت نمی توان نقشی را به خوبی بازی کرد. من همانند فهیمه همانقدر که در مواقع حساس قوی هستم، همانقدر هم روحیه حساس دارم.

نسرین+نصرتی (4)

نسرین+نصرتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی