|

بازیگران هالیوودی چه عطری می زنند؟

عطر مورد علاقه سلبریتی های هالیوودی چیست؟

واستون جذابه بدونید تیلور سوئیفت یا حتی جانی دپ دوست داشتنی چه عطری میزنن؟ تو این مقاله میخوایم عطرهای سلبریتی‌هارو معرفی کنیم!

لینک کوتاه کپی شد

تا حالا به این فکر کردید؛ بازیگران هالیوودی مورد علاقه شما و یا حتی افراد سرشناس دنیا، از کدوم عطرها استفاده میکنن؟! مثلا مدونا یا حتی جانی دپ دوست داشتنی چه عطری میزنن؟ زندگی پرزرق و برقی که سلبریتی‌ها دارن و رویدادهای مختلفی که شرکت میکنن باعث شده تا مردم کنجکاوی بی‌نهایتی دربارشون داشته باشن. اگر قبول دارین که هر چیزی مثل عطر و بوی یک فرد میتونه یادآور حضورش باشه؛ پس برای اینکه حس‌وحال سلبریتی بودن بهتون دست بده و همه شمارو از عطرتون به یاد بیارن، به سراغ استفاده از عطرهایی برید که هنرپیشه موردعلاقتون ازش استفاده میکنه! بیاین عطر بعضی از سلبریتی‎‌هارو بشناسیم.

عطر مورد علاقه سلبریتی های هالیوود

اسکارلت جوهانسون

The One – Dolce & Gabbana یکی از محبوبترین عطرهای اسکارلت جوهانسون هستش. حتما این بازیگر هالیوودی‌رو میشناسین. زیبایی این بازیگر زبانزد خاص و عامه و طرفدارای زیادی هم داره.

این بازیگر دلربا و جذاب یکی از طرفدارای پروپاقرص عطر The one از برند دولچه گابانا هستش. واسه همین حتی جزء مدل‌های تبلیغاتی این برند هم به حساب میاد.

بعضیا راز جذابیت اونو، همین بوی بخصوصش میدونن!

عطر مورد علاقه سلبریتی های هالیوود

تیلور سوئیفت

عطر Flowerbomb- Viktor&Rolf یکی از عطرهای مورد علاقه تیلور سوئیفت این خواننده دوست داشتنی هستش. این عطر با رایحه‌ای از میوه‌ها مثل بلوبری، انار، شاه‌توت و نوعی مرکبات به لیموی کی و... ترکیب شده که کاملا متفاوت بوده و یک رایحه بی‌نظیر را شکل داده است. استفاده از این عطر همواره با بوی گل همراه بوده و مطمئنا در ذهن اطرافیان باقی میماند.

عطر مورد علاقه سلبریتی های هالیوود

تام کروز

تام کروز جذاب و دوست داشتنی هم از عطر Vetiver – Guerlain استفاده می‌کند. این بازیگرد ثروتمند به سراغ انتخاب عطری رفته که با رایحه‌ای از چوب و وانیل ترکیب شده است. کافیست به تام کروز نزدیک شوید تا بوی جوز هندی و فلفل موجود در رایحه این عطر شما را سرمست کند.

عطر مورد علاقه سلبریتی های هالیوود

جانی دپ

عطر مورد علاقه جانی دپ، کاپیتان جک اسپارو دوست داشتنی ما Dior Homme Cologne است. شاید شخصیت جانی دپ کمی عجیب اما خاطره‌انگیز باشه اما همین ویژگی‌ها باعث شده تا به سراغ عطری با سبک کلاسیک و سنتی بره! رایحه این عطر همیشه بهمون یادآوری میکنه جانی دپ مردی موفق در دنیای معصره. این عطر گزینه مناسب برای فصل بهار و تابستونه

عطر مورد علاقه سلبریتی های هالیوود

جورج کلونی

میرسیم به جذاب‌ترین سلبریتی تمام اعصار! جورج کلونی که از عطر Green Irish Tweed – Creed استفاده میکنه. اون همیشه تو انتخاب عطر وسواس داره که خب خیلی هم عجیب نیست! این بازیگر سرشناس و برنده جایزه اسکار اکثرا از سلطنتی Greed استفاده میکنه. عطری با شعار «در ایرلند قدم بزن» که با بوی گل زنبق و به لیمو ترکیب شده و مختص مردان بااعتماد به نفس و نیرومند طراحی شده.

به راستی که جورج کلونی همیشه بهترین انتخاب‌هارو داشته!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی