|

5 لباسی که در کمد خوش استایل‌هاست؛ برای اونایی که همش می گن "من الان چی بپوشم؟"

چندبار تاحالا به عکس های قدیمیتون نگاه کردین و گفتید؛ «وای این چیه من پوشیدم؟» بیاین بهتون بگم با کدوم لباس ها همیشه خوش استایل باشین.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چندبار تاحالا به عکس های قدیمیتون نگاه کردین و گفتید؛ «وای این چیه من پوشیدم؟» خب واقعیت اینه که طرز لباس پوشیدن آدم‌ها در طول زمان عوض میشه. اما بعضی افراد تو هر سنی و تو هر بازه زمانی خوش استایل هستن. میخواین شما هم جزء این دسته از آدما باشین؟ خب برای اینکه شمارو یک خانم امروزی بدونن، باید چندتا لباس رو همیشه تو کمدتون داشته باشین. بیاین که بهتون بگم این لباس‌ها کدوماست...

بلوز و تاپ ساده

یکی از اصلی‌ترین رمزهای جذاب بودن اینه که تو هر زمانی بتونین لباس‌های ساده‌ای رو انتخاب کنین. شاید امسال لباس‌های pattern دار مد باشه، لباس‌هایی که زرق و برقشون چشم رو بزنه، اما حواستون باشه که این لباس‌ها بعد یک مدت از مد میوفتن. اما لباس‌های ساده اینجوری نیستن. پس همیشه لباس‌های ساده مثل تاپ، شومیز، تی شرت و بلوز تو کمدتون داشته باشین. بلوزهای تک رنگ بخرید، آستین سه ربع یا بلند با یقه گرد یا یقه هفت که هیچ زرق و برق خاصی ندارن. این لباس‌ها برای هر زمانی مناسبن و باعث زیبایی شما میشن.

این-شلوارها-را-نپوشید

این شلوارها را نپوشید

اگر میخواهید استایل شما همیشه به روز باشد؛ شلوار کتان، شلوار پارچه‌ای و شلوار کتان با فاق بلند و ساده بهترین گزینه است. شلوارهای زاپ دار و فاق کوتاه فقط چند ماه میهمان شما هستن و پس از مدتی از مد میوفتن و دیگه نمیتونید ازش استفاده کنین. پس تا جای ممکن سراغ مدل‌های خانومانه برید. ترجیحا رنگ های ساده و تک رنگ رو انتخاب کنید. شلوار جین معمولا سورمه ای تیره و روشن را حتما در کمد داشته باشید. شلوار پارچه ای شیری و سبز ارتشی هم جزء گزینه‌هایی‌ست که شمارو جزء خوش استایل ها قرار میده.

کدوم کفش بهتره؛ نوک تیز یا گرد؟

کفش پاشنه بلند یکی از مهم‌ترین انتخاب‌هاییه که خانم‌ها انجام میدن. کفش پاشنه بلند میتونه اعتبار استایلتون رو بالا ببره یا حتی پایین بیاره. واسه همینه که انتخابش خیلی پر ریسکه! برای اینکه بتونین از کفش پاشنه بلند استفاده کنین و استایلی امروزی داشته باشین، باید دوتا نکته رو خیلی دقت کنین. اول اینکه به مضرات و خطرات پوشیدنش توجه کنین. شاید کفش لژ دار گزینه بهتری باشه و استایل شمارو زیباتر از قبل نشون بده.

پاشنه نوک تیز کفش باعث میشه هم خودتون اذیت بشین و هم این سیگنال رو به بقیه میفرسته که شما به هر قیمتی میخواین متفاوت باشین و سلامتیتون براتون ارزشی نداره. واسه همین بهتره سراغ کفش هایی برید که پاشنه هاشون یکم پهن تره و فشار کمتری رو به کمترون وارد میکنه. ضمن اینکه ارتفاع کفش هم نباید خیلی بلند باشه که به پنجه پا فشار بیاره.

شال و مانتو

یکی از مهم‌ترنی انتخاب‌هایی که هر خانمی باید انجام بده، انتخاب شال و مانتوی مناسبه. خب برای اینکه استایلی امروزی داشته باشین، یکی از مهم‌ترین قاعده‌ها اینه که سراغ مانتو یا شالی نرید که طرحش از مد میوفته. دنبال مدل‌های ساده باشین. مثلا برای خرید مانتو حتما به فرم بدنتون توجه کنین. هیچ لباسی حتی اگه شیکترین هم باشه بهتون نمیاد اگه به فرم بدنتون توجه نکرده باشین. همیشه هم بین شال و مانتوهاتون هماهنگی به وجود بیارین. اگه از رنگ‌ها سردر نمیارین، یکم تو اینترنت بگردید، حتما اطلاعات خوبی بدست میارین.

اگه هر نمیدونین که باید شال استفاده کنین یا روسری بزارید بهتون بگم که تو موقعیت‌های رسمی و نیمه رسمی معمولا روسری گزینه مناسب تری به شمار میاد. اما این یک قانون قطعی نیست و شما میتونید با یک شال ابریشمی زیبا، نتیجه خیلی بهتری بگیرید. سعی کنین تو هر موقعیت بهترین انتخاب رو داشته باشین.

شال-و-مانتو

اکسسوری زیبایی استایل را تکمیل می‌کند

آخرین گزینه‌ای که باید بعد از انتخاب و ست کردن لباس سراغش برید؛ اکسسوریه. خب اشتباهات زیادی تو انتخاب اکسسوری میشه و یکی از شایع‌ترین اشتباهات هم استفاده زیاده. مثلا بعدا که عکسارو میبینین میگید؛ «چقدر دستبند و انگشتر انداختم چه خبره!؟» اگه فکر میکنین که میشه همزمان هم از گردنبند، هم از انگشتر و هم گوشواره و عینک آفتابی و دستکش استفاده کرد، باید بگم که همین فکر باعث میشه فاتحه استایلتون رو بخونید. برای شیک بودن و داشتن یک استایل زیبا که با گذر زمان هم از دیدن عکساتون لذت ببرید، باید تعداد زیورآلات و اکسسوری‌هارو به حداقل برسونید. اما همین حداقل‌ها باید تو بهترین سطح باشن. مثلا یک جفت گوشواره خاص و متفاوت یا فقط یک انگشتر که مدل خیلی شیک و استثنائی داره! این کار استایلتون رو خیلی زیباتر و امروزی تر نشون میده.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی