|

عید چی بپوشیم؟

نمیدونی تو عید مانتو و لباس چی بپوشی؟ بیا اندامت بشناس و ازما کلی ایده باحال بگیر!

دوباره عید شده و همه حسابی مشغول دید و بازدید هستن. چی بهتر از این که تو این ایام خوش تیپ و خو استایل باشیم و شیک به نظر بیایم.

لینک کوتاه کپی شد
1

دوباره عید شده و همه حسابی مشغول دید و بازدید هستن. متاسفانه دو سالی می‌شد که کرونا بساط این رسم و رسوم قدیمی‌رو به هم زده بود. خوشبختانه امسال از صدقه سری علم و تکنولوژی و کشف واکسن کرونا، دوباره این مراسمات روی کار اومده و همه شروع به رفت و آمد و دید و بازدید کردن. اما خوب می‌دونیم که همه ما دوست داریم که با نو شدن سال، لباس‌های نو بپوشیم و به دیدن عزیزان‌مون بریم. حالا یکی از چالش‌های عید چیه؟ درسته، خوشگل و خوش استایل بودن.

به گزارش «شایانیوز» حتما شما هم دوست دارین وقتی وارد یه جمع می‌شین همه به شما نگاه کنن! همه از تیپ و استایل شما تعریف کنن و مات و مبهوت استایل شما بشن! اما شاید ندونین چی‌رو با چی بپوشین و یا چه رنگی‌رو بهتره با چه رنگی استایل کنین. ما قصد داریم تا تو این مقاله بهتون یاد بدیم چطور خوشتیپ باشین و با استایل فوق‌العادتون به همه پز بدین.

عید چی بپوشیم؟

در مرحله اول، نیاز نیست تا برای خوش تیپ بودن لباس‌های نو داشته باشین. شما می‌تونین سری به کمد لباس‌هاتون بزنین و با همون چیزایی که از قبل خریدن یه استایل زیبا برای خودتون خلق کنین. اما برای این کار بهتره تا یه سری اصول و قواعد‌رو بدونین. در ادامه ما به شما راه و روش اصولی لباس پوشیدن‌رو می‌گیم و بهتون کمک می‌کنیم تا از عید دیدنی لذت ببرین.

عید چی بپوشیم؟

لباس متناسب با اندام‌تون انتخاب کنین

 قدم اول برای خوش تیپی و شیک پوشی، انتخاب لباس مناسب با اندام و فرم بدن‌تون هستش. شما اگه موقع انتخاب لباس فرم بدن‌تون رو نادیده بگیرین قطعا استایل‌تون چیز خوبی از آب در نمیاد. مثلا بعضی از لباس‌ها برای اندام‌های گلابی شکل و بعضی از اونها برای اندام‌های سیبی شکل مناسبه. حتی افرادی که قد نسبتا کوتاهی دارن بهتره تا از لباس‌های بلند کمک بگیرن و یا افرادی که اندام پر و چاقی دارن، توصیه می‌شه تا از پوشیدن لباس‌های چین دار و پیله‌ای جدا خود داری کنن.

از لباس‌های ترند ایده بگیرین

به خوبی می‌دونیم که هر ساله کلی لباس و اکسسوری جدید ترند می‌شه. خیلی از این لباس‌های ترند قابل استفاده هستن، اما لباس‌های این وسط پیدا می‌شن که برای همه مناسب نیستن و ظاهر عجیب غریبی دارن یا اصلا به استایل شما نمی‌خورن. حالا بهترین کار چیه؟ تو این وضعیت بهترین کار ایده گرفتن از اونهاست. مثلا یکبار لباس‌های سرتاسر چهارخونه یا طرحدار مد می‌شه. شما لازم نیست که از نوک پا تا سرتون‌رو چهارخونه انتخاب کنین. بهتره تا یه تیکه از لباس‌تون چهارخونه باشه و بقیه اونها ساده انتخاب بشه.

پوشیدن لباسی که به شما اعتماد به نفس می‌ده

قدم اول شیک پوشی، انتخاب لباسی هستش که ازش رضایت داشته باشین. اگه برای مهمونی از لباسی که انتخاب کردین راضی نباشین و توش احساس آرامش نکنین. قطعا تو طول مراسم احساس خوبی ندارین. پس علاوه بر زیبایی به راحتی لباس هم نکته مهمی هستش و نباید اون‌رو نادیده بگیرین. شما قراره ساعت‌ها اون لباس‌رو بپوشین و با عزیزان‌تون وقت بگذرونین. اگه با اون لباس احساس خوبی نداشته باشین، کل روز فکرتون درگیر لباس‌تون می‌شه و همین اعتماد به ‌نفس شما رو کم می‌کنه. پس لباسی‌رو انتخاب کنین تا علاوه بر زیبایی و شیک بودن، به شما احساس خوبی بده.

پوشیدن لباسی که به شما اعتماد به نفس می‌ده

حتما از اکسسوری کمک بگیرین

اکسسوری‌ها امروزه به کالاهای ترند و خیلی محبوب تبدیل شدن. استفاده از اونها به زیباتر و شیک‌تر شدن استایل شما کمک بسیار زیادی می‌کنه. اما باید تو انتخاب اونها و ست کردن با لباس‌تون خیلی دقت داشته باشین و تو استفاده ازشون زیاده روی نکنین. مثلا اگه بلوزتون یقه باز باشه، بهتره تا از گردنبدهای یقه‌ای یا همون گلوبندها کمک بگیرین.

حالا با تمام این محاسنی که اکسسوری‌ها دارن، با استفاده بیش از حد از اونها خودتون‌رو شبیه به درخت کریسمس نکنین! برای اینکار بهتره تا دو ناحیه‌رو برای پوشیدن اکسسوری در نظر داشته باشین. مثلا از گردنبند و انگشتر در کنار هم کمک بگیرین. یا اگه یه آیتم خیلی تو چشم و بزرگ می‌پوشین، آیتم بعدی‌رو حتما کوچیک انتخاب کنین.

حتما از اکسسوری کمک بگیرین

کلام آخر

شاید تو شرایط اقتصادی حال حاظر، خرید لباس جدید برای سال نو اولویت اصلی خیلی از خونواده‌ها نباشه. اما تو این مقاله درباره چطور ست کردن لباس و خلق یه استایل شیک و زیبا با هر چیزی که تو کمدتون هستش‌رو تا جای ممکن آموزش دادیم. امیدواریم تا این تجربیات و  توضیحات براتون مفید باشه و بتونین تو ایام عید ازش به خوبی استفاده کنین. 

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی