|

جای مانتو با این وِستا عین یه مدل به خودت بناز؛ تیپای خفن واسه گشت و گذارای دوستانه!

وِست و شومیز خیلی وقته که جای مانتو رو پر کردن و تیپای خاصی میشه با اونا زد. اینجا کلی استایل متفاوت و جذاب واسه وِست پوشا داریم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- وست و شومیز این روزا خیلی بین خانومای شیک پوش ترند شده و طوری محبوبیت داره که هر جایی پا میذارین، کلی دختر خانومای وِست پوش و باکلاس میبینین که استایلشون عجیب به دل میشینه. این موضوع بخاطر تنوع بی نظیر این سبک پوششه که بین بانوهای خوش استایل همیشه در اولویت انتخاب هاشون قرار داره و اگر بخوان یه تیپ شیک بسازن، باید حتما تنوع رنگ و طرح رو هم لحاظ کنن.

وِست علاوه بر طرح های مختلف، مدل های گوناگون و جذابی هم داره که طراحان جهانی بسته به فصلِ پیش رو و البته مدِ سال از اونا رونمایی میکنن. حالا اگه شما دوست دارین استایل های تو دل برو و خوش پوش واسه مهمونیا و قرارهای خاصتون داشته باشین، ادامه متن رو از دست ندید و با تیپ های شگفت انگیزی که میشه با انواع وست زد، آشنا شید.

denizya.mezon_1649073477_412

با این استایل تو تابستون گرما رو فراموش کن!

اگه دوست داری تو مهمونیا جلو دوستات با یه تیپ خفن پز بدی و عین یه الماس بدرخشی، وست و شومیز رو با دامن سندبادی امتحان کن. این استایل واسه خانمای با پایین تنه تُپل خیلی مناسبه و شما رو قد بلندتر نشون میده.

بی تردید چیزی که بیشتر باعث میشه دختر خانومای جوون سمت این سبک وست ها برن،  جذابیت ظاهری و راحتی بی حد و مرزیه که همراه با دامن سندبادی به اوج خودش میرسه و تو فصل تابستون حسابی احساس خنکی بر شما غالب میشه. البته وست های سندبادی هم وجود دارن که بسته به سلیقتون میتونین با انواع شلوارها یه تیپ خاص برای خودتون رقم بزنید.

denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

با این تیپ شیک تفاوت رو احساس کنید!

اگه به دنبال یه استایل شیک و پیک و رسمی با وست و شومیز هستین، باید گفت تیپتون فقط یه شلوار کم داره تا شما عین یه بمب هر جا وارد میشید غوغا کنین و خودتون از جذابیت خارق العاده ای که این استایل برای شما رقم زده حیرت زده شید.

این تیپ واسه هر مهمونی و مراسمی مناسبه و خصوصا برای کسایی که در کنار خانومانه بودن استایل به مد هم اهمیت میدن، بهترین گزینه به حساب میاد.

denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

اسپرت پوشا از این وست و شومیز غافل نشید!

خیلیا فکر میکنن وست و شومیز واسه تیپای خیلی خانومانه فقط مدل و طرح داره در حالی که اینطور نیست. شما میتونین یه استایل خیلی خفن و اسپرت هم با وست داشته باشین.

واسه این کار میتونین از وست و شومیز همراه با یه شلوار جین یا اکسسوری های جذاب مثل کلاه که یه فاز اسپرت به استایلتون میدن، کمک بگیرین. شک نکنید این سبک پوشش اینقدر شما رو متفاوت و خوش استایل نشون میده که هر جا وارد میشین باید منتظر تعریف های بی امان اهالی مهمونی و دورهمیتون باشین.

photo_2021-01-06_17-25-11

denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

خالق استایل های منحصر به فرد باش!

همونطور که میدونین هر لباس برای شما حکم اجزای یه نقاشی جذاب رو داره و اگه میخواین یه نقاش حرفه ای باشید، باید دقت کنین هر چیزی با چی ست میشه و شما رو خوشگل تر و خوش پوش تر نمایان میکنه.

یکی از انتخابای بی نظیر واسه اینکه زیباییتون رو به رخ بکشید و نشون بدین تو تیپ هیچی از بقیه کم ندارین، ست کردن وست با مانتوهای راسته است. این سبک از استایل به قدری تنوع داره که شما رو شبیه به هیچ کس نمیکنه، پس نگرانی از این بابت نداشته باشید و یه مدل جدید واسه خودتون خلق کنید.

arzansara_moda
عکس از صفحه arzansara_moda

9645_iglyOakkdE_1624080973

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی