|

چطور شیک پوش شویم؟

با چند نکته ساده مانتو شلواری کاری کن کارستون؛ رازهایی که خوشگلی تو ده برابر میکنن!

اگر می خواید تیپتون شیک و عالی باشه باید بدونید که چه لباس هایی با چه فرمی بیشتر به اندام شما میاد و می تونه زیبایی شما رو به نمایش بگذاره

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شیک پوشیدن و خوش استایل شدن یکی از موضوعاتیه که همه ی ما همیشه به دنبالش هستیم، به خاطر این که لباس و ظاهر ما در لحظه ی اول می تونه کلی تاثیر مثبت و منفی بر روی طرف مقابلمون بگذاره، برای همین هم ما همیشه دوست داریم که شیک بپوشیم و آراسته باشیم اما خیلی از افراد برای اینکه بتونند تیپ و استایل خوبی داشته باشند مدام به دنیال گرون خرید کردن و یا تنوع بالا به خرج دادن هستند در صورتی که راز شیک پوشی زیاد خرید کردن و یا گرون خرید کردن نیست بلکه درست خرید کردنه.

اگر شما دوست دارید که تیپ و استایلتون شیک و درجه یک باشه باید بدونید که چه لباس هایی با چه فرمی بیشتر به اندام شما میاد و بیشتر می تونه زیبایی شما رو به نمایش بگذاره، پس باید آگاهانه خرید کنید، اینطوری هم کمتر خرج می کنید و هم برای اینکه تیپتون ریخت داشته باشه و چشم نواز باشه نیازی ندارید که لزوما لباس های بی حد گرون بخرید.

در ادامه ما چند تا از راز های یک استایل شیک و ناز رو به شما معرفی می کنیم که با رعایت کردنشون می تونید حسابی ظاهر خودتون رو بسازید و یک تیپ سوپر و زیبا بزنید.

1.راز شماره یک واسه خوشگلی

خانم هایی که قد کوتاهی دارند بهتره دنبال مانتو شلوارهایی باشند که قد اون ها رو کشیده تر و بلند تر نشون بده. یکی از کارهایی که می تونند در این راستا انجام بدند اینه که از مانتو های با یقه پهن و کشیده یا به اصطلاح آرشال استفاده کنند.

چطور یک استایل شیک داشته باشیم؟

2.راز شماره دو واسه خوشگلی

مهم نیست که سبک و سیاق پوشش شما چه شکلیه به طور کلی بهتره که توی استایلتون بیشتر از سه رنگ استفاده نکنید. اگر هم دوست دارید که رنگ های بیشتری رو به تیپتون اضافه کنید سعی کنید که از رنگ های هم خانواده با طیف رنگی یکسان استفاده کنید چرا که اضافه کردن چندین رنگ به استایل کار ریسکی ای به حساب میاد.

چطور یک استایل شیک داشته باشیم؟

3.راز شماره سه واسه خوشگلی

به گزارش شایانیوز، خانم های قد بلند توی انتخاب مانتو شلوار و حتا کیف، دستشون خیلی بازه اما پیشنهاد ما به شما اینه که سعی کنید از رنگ های متضاد توی استایلتون بیشتر استفاده کنید تا زیبایی اندام شما رو نشون بدند.

چطور یک استایل شیک داشته باشیم؟

4.راز شماره چهار واسه خوشگلی

خانم های خوش سلیقه باید توجه داشته باشید که مانتو های چین دار مخصوصا از نوع کوتاه و عروسکیش اصولا فرد رو توپر تر و کمی چاق تر نشون میده با این اوصاف اگر شما دوست ندارید که تپل و نسبتا سایز بزرگ به نظر بیاید بهتره که از این مدل مانتو ها استفاده نکنید.

چطور یک استایل شیک داشته باشیم؟

5.راز شماره پنج واسه خوشگلی

یه ترفند دیگه ای که خانم های کوتاه قامت میتونند برای قد بلند تر دیده شدن استفاده کنند اینه که به جای مانتو های گشاد و بلند برن سراغ مانتو های فیت و کوتاه. مانتو های کوتاه پاهای شما رو بلند تر و کشیده تر نشون میدند که به این ترتیب باعث میشند شما قد بلند دیده بشید.

چطور یک استایل شیک داشته باشیم؟

6.راز شماره شش واسه خوشگلی

خانم هایی که پایین تنه درشت و پاهای تو پری دارند بهتره که از شلوار های تنگ دوری کنند و در عوض شلوارهای راسته و دمپا رو انتخاب کنند. اصولا این دو مدل شلوار بهترین نتیجه رو برای شما به همراه خواهد داشت برای اینکه اکثرا شلوارهای خیلی گشاد بگ و وایلد لگ هم پاهای شما رو درشت تر نشون میدند.

چطور یک استایل شیک داشته باشیم؟

7.راز شماره هفت واسه خوشگلی

به عنوان آخرین ترفند بهتون پیشنهاد می کنیم که هر از گاهی تیپ مونوکروم بزنید. استایل های مونوکروم هم خیلی شیک هستند و ظاهر شما رو بسیار لوکس می کنند و هم این که باعث میشند شما بلند قد تر دیده بشید، به علاوه این که اصولا استایل های مونوکروم سبکی مینیمال دارند که باعث میشه مناسب اکثر موقعیت ها و قرار ها باشند.

چطور یک استایل شیک داشته باشیم؟

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکات دیگری هست که با رعایت کردنشون میشه یه استایل شیک و درجه یک ساخت؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحات: call.me.yasii , saharmoradi.5

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی