|

اصول شیک پوشی

یه عالمه استایل شیک با شومیزهای جینگول و ساده؛ بیا اصول خوشگل ست کردنشون بگمت

شومیز یکی از مهم ترین آیتم ها در کمد خانوم ها است چرا که میشه یه عالمه استایل شیک و جذاب باهاش ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- اگه میخواین اصولی خرید کنید باید بدونید که شومیز یکی از مهم ترین آیتم ها در کمد هر خانومیه چرا که صد سال هم بگذره باز یکی از پرکاربردترین ها است. یکی از مهم ترین ویژگی های شومیز اینِ که برای هر سنی مناسبِ پس تو هر سنی که باشید با یه شومیز خوشگل میتونید یه استایل جذاب برای خودتون بسازید. علاوه بر این شومیز برای هر موقعیتی هم مناسبِ شما میتونید شومیز زیر مانتوی کتی بپوشید و یه استایل رسمی باهاش بسازید. برای دورهمی های دوستانه میتونید شومیزتون با شلوار جین یا دامن ست کنید. اگر هم شومیزتون بلند باشه میتونید ازش به عنوان مانتو استفاده کنید.

اگه میخواین با انواع شومیز کلی استایل شیک و خوشگل واسه خودتون بسازید باید نکاتی رو به شرح ذیل رعایت کنید:

1- با شومیز گل گلی خوشگل بتیپ

انواع مختلف شومیز های گل گلی میتونن استایل شما رو کاملا تابستونی و رنگارنگ کنند. برای ست کردن این دست از شومیز ها اصولا بهتره که یک رنگ رو از بین پالت رنگی ای که در طرح شومیزتون وجود داره انتخاب کنید و بعد شلوار یا دامن اون رنگی تن کنید. اینجوری یه هارمونی جذابی رو توی استایلتون ایجاد کردید. پس اگه شومیزتون سفیدِ و گل های قرمز داره شما میتونید دامن یا شلوارتون از رنگ زمینه یعنی سفید یا از رنگ گل ها انتخاب کنید.

kkk

2- با شومیز سفید یه عالمه استایل جدید بساز

وقتی صحبت از شومیز سفید میشه، با مجموعه ای از انتخاب ها روبرو میشیم. از استایل کژوال تا رسمی با شومیز سفید قابل اجرا است که باعث شده به یکی از لباس های ضروری خانم های خوشتیپ تبدیل بشه. یک شومیز سفید به راحتی با لباس های دیگه هماهنگ میشه و با کمترین هزینه میتونید یک استایل شیک داشته باشید. شما میتونید شومیز سفیدتون رو زیر هر رنگ کت، وست یا مانتویی بپوشید و مطمئن باشید که خوشتیپ شدید. به گزارش شایانیوز ترکیب شومیز سفید با دامن های ساده و طرح دار هم میتونه یک انتخاب عالی برای مهمانی های رسمی یا دوستانه باشه.

in

3- اگه سیاه و سفید دوست نداری با شومیز رنگی بِتیپ

شومیز های سفید و مشکی نسبت به رنگ های دیگه پرطرفدارتر هستند اما اگه دلتون یه استایل رنگ رنگی میخواد از شومیزهای رنگی غافل نشید. شاید فکر کنید پوشیدن شونیزهای رنگی سخته اما اصلا اینجوری نیست اگه اصول ست کردن آیتم ها رو بلد باشید میتونید یه عالمه استایل جذاب رنگی رنگی برای خودتون بسازید. فقط حواستون باشه رنگ هایی رو انتخاب کنید که با هم هارمونی داشته باشن. علاوه بر این توی استایلتون بیشتر از سه تا رنگ نداشته باشید. به عنوان مثال اگه شومیزتون آبی کاربنی است میتونید اون با شلوار سفید یا آبی روشن ست کنید. برای بقیه آیتم ها هم میتونید سراغ سبز، سفید و مشکی برید.

x

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی