|

دانشجو جان تو یونی یه خوش پوش پاییزی باش؛ با این مانتوها یجور بِتیپ کسیم چپ نگات نکنه

دخترای دانشجو همیشه از محدودیت هایی که تو پوشش دانشگاه دارن می نالند. تو این مقاله کلی آیتم جذاب و مناسب برای دانشگاه رو بهتون معرفی می کنیم

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- یکی از سوالاتی که برای دختر خانوم های دانشجو این روزها ممکنه پیش بیاد اینه که تو دانشگاه چی بپوشم؟ که جذاب تر باشم؟ دانشگاه مبدا تحولاته و چه بهتر که این تحول رو شما این تحول رو از درون و بیرون خودتون شروع کنید. خب دیگه بحث فلسفی بسه، با ما همراه باشید تا جواب سوال “تو دانشگاه چی بپوشم” رو بگیرید.

مقنعه را می‌توانیم اصلی‌ترین آیتم یک استایل دانشجویی بدانیم که البته معمولا اکثر دانشجویان مقنعه مشکی را ترجیح می‌دهند. اگرچه تا چند سال پیش دانشگاه‌ها محدودیت‌های زیادی برای پوشش داشتند و اکثر دانشجویان مجبور به پوشیدن لباس‌های تیره بودند، این روزها اما مانتوهای رنگی هم پایشان به دانشگاه‌ها باز شده و با دست بازتری می‌توانید استایل دانشجویی‌تان را انتخاب کنید.

1122510233-parsnaz-com

مقنعه مشکی آیتم اصلی و تقریباً ثابت استایل های دانشجویی

یکی دیگر از مواردی که باید در استایل های دانشجویی دخترونه به آن توجه کرد لایه لایه بودن استایل در فصل‌های پاییز و زمستان است تا شما بتوانید در کلاس درس به راحتی لباس‌های گرمتان را در بیاورید.

در ادامه این چند ست دانشجویی جذاب برای دختران و زنان جوان را برایتان معرفی کرده‌ایم. از این ست‌های دانشجویی می‌توانید برای استایل‌تان الهام بگیرید و استایلی راحت و کاربردی و در عین حال جذاب برای روزهای دانشگاه داشته باشید؛ با ما همراه شوید.

uni-style-velvet-shaket-min

- ست دانشجویی سبز اونم از نوع مونوکروم!

رنگ‌های خنثی و رنگ‌های تیره جزو متداول‌ترین رنگ‌ها در پالت رنگی استایل‌های دانشجویی هستند. در این میان رنگ سبز یکی از جذاب‌ترین رنگ‌هایی است که می‌توانید برای استایل دانشجویی آن را انتخاب کنید و این انتخاب شما بسیار جذاب‌تر و خاص‌تر خواهد شد اگر به سراغ استایل مونوکروم بروید.

در این ست دانشجویی جذاب به سراغ طیف‌های مختلف سبز خنثی مانند سبز زیتونی، سبز سدری و سبز ارتشی رفته‌ایم. با توجه به اصل لایه لایه بودن استایل دانشجویی برای فصل‌های سرد سال که در مقدمه به آن اشاره کردیم ترکیب مانتوی روی زانو و سوییشرت کوتاه می‌تواند ترکیب مناسبی باشد. در این ست مونوکروم هم یک مانتو و یک سوییشرت سبز سدری را با یکدیگر ترکیب کرده‌ایم. با انتخاب دیگر آیتم‌ها از طیف‌های مختلف رنگ سبز این ست دانشجویی جذاب و خاص تکمیل می‌شود.

SET-1-COLLEGE

- استایل کژوال دخترونه با مانتو کتی

مانتوهای کتی هم برای استایل کژوال و هم برای استایل کژوال اسمارت و یا نیمه‌رسمی گزینه‌ی مناسبی هستند. در استایل نیمه‌رسمی یا کژوال اسمارت می‌توانید این مانتوها را با شلوارهای پارچه‌ای، کفش‌های کالج ست و اکسسوری‌های شیک ست کنید. در این ست کژوال اسمارت زنانه هم به سراغ یک مانتوی کتی به رنگ خردلی و با جنس سوییت از برند درس ایگو رفته‌ایم که با یک شلوار پارچه‌ای راسته قهوه‌ای رنگ به همراه کفش‌های کالج چرمی عسلی ترکیب مناسبی را ایجاد می‌کنند.

همان‌طور که به آن اشاره شد، انتخاب اکسسوری‌های شیک در استایل کژوال اسمارت اهمیت زیادی دارد بنابراین یک کیف دستی چرمی رسمی بسیار زیبا از برند بارثاوا و یک ساعت رسمی شیک زنانه می‌توانند انتخاب خوبی برای این ست دانشجویی نیمه‌رسمی باشند.

لازم به ذکر است که مانتوهای جلوباز ممکن است از نظر محدودیت‌های وضع شده در دانشگاه‌ها مشکل‌ساز شوند، اما شما با انتخاب یک شومیز یا تونیک بلند زیر مانتوی جلوبازتان می‌توانید این مشکل را بر طرف کنید.

set4

- استایل دانشجویی با پافر

پافر در طی چند سال گذشته بسیار محبوب بوده است. اگر  می‌خواهید پافر آستین‌دار در دانشگاه بپوشید، پیشنهاد ما این است که حتما یک مانتو ساده در زیر آن پوشیده شود، تا در محیط بسته مانند کلاس یا آزمایشگاه، بتوان آن را درآورد. پافر بدون آستین در کنار هودی، پلیور یا مانتو و مقنعه استایل جذابی برای دانشگاه می‌سازد. بعضی پافرها کمربند هم دارند که پوشیدن آن ظاهر شما را ارتقا می‌دهد.

uni-style-puffer-min

- یه استایل دانشجویی کلاسیک با ترنج

ترنچ کت‌ها از جمله آیتم‌های کلاسیکی هستند که برای فصل پاییز فوق‌العاده‌اند. این آیتم‌های کلاسیک و جذاب که سال‌هاست درمیان ترندهای مد فشن وجود دارند برای استایل دانشجویی کژوال زنانه هم آیتم‌های مناسب و شیکی محسوب می‌شوند. در این ست کلاسیک و شیک دانشجویی یک ترنچ کت بلند به رنگ کرم از برند جاستیفای انتخاب کرده‌ایم.

اگر می‌خواهید برای دانشگاه ترنچ کت بپوشید برای زیر کتتان می‌توانید یک شومیز بلند مشکی یا کرم انتخاب کنید که اگر در کلاس خواستید کتتان را در بیاورید لباس‌تان مناسب باشد. اگر ترنچ کت بلند را انتخاب کرده‌اید شلوارهای جین جذب با این آیتم‌ها هماهنگی بیشتری دارند؛ در این ست کلاسیک هم یک شلوار جین ذغالی جذب را انتخاب کرده‌ایم. نیم بوت‌های چرمی قهوه‌ای و یک کیف رودوشی چرم قهوه‌ای روشن هم دو آیتم کلاسیک و شیکی هستند که برای تکمیل این ست دانشجویی بسیار مناسبند.

uni-style-velvet-trench-coatt-min

- استایل دانشجویی با چادر

اگر اندام شما لاغر است یا قدبلند هستید، چادرهای عربی، لبنانی و بحرینی انتخاب مناسبی برای شماست. اگر درشت اندام هستید از چادر دانشجویی یا چادرهای ساده استفاده کنید.

5

 دختر خانومای چادری؛ چند نکته وجود داره که توجه به اونها می تونه استایل تون رو جذاب تر کنه:

- برای رنگ دادن به استایل دانشجویی با حجاب کامل از مقنعه یا روسری های رنگی استفاده کنید.

- چادر بیرونی‌ترین پوشش شماست، پس به هیچ عنوان نباید چروک یا کثیف باشد.

- طول چادر باید متناسب با قد شما باشد.

- ست کیف و کفش یا ست روسری و کیف می‌تواند به استایل شما جذابیت دهد.

- در زمستان سعی کنید از بارانی‌های کم حجم و گرم استفاده کنید تا ظاهر شما حجیم و بزرگ به نظر نرسد.

- در آرایش بسیار به طبیعی بودن اهمیت دهید و تا جای ممکن سعی کنید در دانشگاه از آرایش لایت استفاده کنید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    اینجور لباسای جلوباز و کوتاه واسه دانشگاه مشکلی نداره؟ستاد ...کجاست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی