|

پوست گندمی جان موندی موهاتو چه رنگی کنی؟ بیا بگم با چه رنگی از این رو به اون رو میشی

هایلایت و آمبره یا دکلره کامل؟

شما هرگز نمی توانید رنگ موهایی را که برای پوست های گرم مناسب هستند برای رنگ پوست های سرد استفاده کنید. پس لازم است رنگ موی مناسب خود را بشن…

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- پوست انسان طیف گسترده ای از رنگ ها را شامل می شود و این موضوع، نه تنها بر روی پارامترهای سلامتی نیز بسیار تاثیرگذار است بر روی تمامی آیتم های زیبایی نیز بسیار موثر است. هماهنگی بین رنگ مو و رنگ پوست باعث جذابیت و زیبایی منحصربفردی در چهره شما می شود در نتیجه همیشه در انتخاب رنگ موی خود دقت کنید. یکی از طیف های پوستی که باید حساسیت و ظرافت زیادی در انتخاب رنگ موی خود به خرج دهند افرادی هستند که دارای پوست های گندمی اند برای این افراد مرز بین جذابیت و درخشیدن با معمولی بودن بسیار کم است.

طبق تحقیقات و مطالعات صورت گرفته معمولا انسان ها به سه گروه رنگ موی بلوند، طبیعی و رنگ موهای کمیاب که در فرهنگ ها و یا مناطق خاص جغرافیایی نادر هستند واکنش مثبت نشان می دهند. حال به این سوال می رسیم که کدامیک از این رنگ ها مناسب پوست گندمی ها است؟ برای گرفتن پاسخ و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

رنگ-موی-بلوند

با تناسب میان رنگ مو و پوست ایجاد جذابیت کنید

قاعده کلی برای انتخاب بهترین رنگ مو، همخوانی میان رنگ پوست و رنگ موها است. برای مثال اگر شما رنگ پوست سردی دارید بهترین گزینه برای شما استفاده از رنگ موهای سرد و اگر پوست گرمی دارید بهترین گزینه رنگ موهای گرم است. شما با استفاده از این ترفند می توانید زیبایی خیره کننده ای را به چهره خود ببخشید و زوایای پنهان آن را به نمایش بگذارید. یکی از سلبریتی های معروف که پوستی گندمی دارد و همیشه انتخاب هوشمندانه ای در مورد رنگ مو دارد و میدرخشد جنیفر لوپز است.

رنگ-موی-جنیفر

بهترین رنگ مو برای پوست های گندمی

اگر طرفدار سادگی و رنگ موهای یک دست هستید بهترین رنگ مو برای شما آن رنگی است که در تضاد با پوست شما نباشد. برای مثال رنگ های قرمز، نارنجی و یا سایه های طلایی و خاکستری برای پوست های گندمی، تحت هیچ شرایطی مناسب نیستند. پوست های گندمی در دسته پوست های گرم قرار دارند و همانطور که در قسمت بالا گفته شد رنگ های گرم مناسب این نوع پوست هستند پس رنگ های قهوه ای، نسکافه ای، شکلاتی و زیتونی می توانند ظاهری طبیعی، جذاب و مینیمال برای شما خلق کنند. دقت داشته باشید که اگر تمایل به رنگ های بلوند دارید از رنگ های بلوند یخی و یا خیلی سرد انتخاب نکنید زیرا این رنگ ها اصلا مناسب شما نخواهند بود.

رنگ-موی-نسکافه ای

برای پوست های گندمی کدام بهتر است، هایلایت و آمبره یا دکلره کامل؟

سوال بسیار مهمی است زیرا همه خانم حتی شده برای یک بار علاقه به انجام یکی از این رنگ های جذاب خواهند شد پس چه بهتر که با آگاهی کامل این کار انجام شود. امروزه هایلایت و آمبره با تلفیق رنگ های مختلف و ایجاد سایه و روشن جذاب بر روی موها توانسته اند نظر بسیاری را به خود جلب کنند. اگر رنگ مویی را دلتان می خواهد که می دانید به شما نخواهد آمد برای مثال بلوند یخی یا طلایی، می توانید از این دو ترفند کمک بگیرید زیرا در این حالت این رنگ ها با پایه های قهوه ای، نسکافه ای و یا شکلاتی تلفیق می شوند و نتیجه ای مطلوب را برای شما به ارمغان می آورند.

آمبره-هایلایت

پوست گندمی و رنگ مشکی، جذاب و گیرا

رنگ موی مشکی برای افرادی که به دنبال زندگی آرام و بدون حاشیه هستند، بسیار مناسب است و شما را شبیه به ستاره های بالیوود با مو های مشکی و پوستی گرم خواهد کرد. این رنگ از درباز تا امروز مورد علاقه و استقبال فراوان بوده است و اگر نخواهیم از حق بگذریم باید بگوییم این رنگ یکی از جذاب ترین رنگ ها برای پوست گندمی ها است.

رنگ-موی-مشکی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی