|

چه نوع بوتی را با چه شلواری بپوشیم؟

هر بوتی رو با هر شلواری نپوش قاعده داره الکی نیست که؛ به استایل پاییزه جذابیت ببخش

چه بوتی برای چه شلواری مناسب است

در پاییز و زمستان به دلیل بارش برف و باران نمی توان از کتونی های معمولی استفاده کرد. پس وقت پوشیدن بوت و چکمه های زیبا است ولی چطور؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با سرد شدن هوا و خیس شدن خیابان ها دیگر نمی توان از کفش و یا کتونی های معمولی استفاده کرد پس باید کفش مناسب فصل پاییز و زمستان رابرای استایل خود انتخاب کنیم. بوت، نیم بوت و چکمه ها بخش دوست داشتنی و بسیار مهمی را در استایل ما را شکل می دهند زیرا علاوه بر زیبایی بخشیدن به استایل پاییزه و زمستانی پاهای ما را از سرما و خیس شدن محافظت می کنند. همه ما معمولا هزینه های بالایی را برای خرید و تهیه این بوت ها می پردازیم ولی نمی دانیم چه جوری در استایلمان از آنها استفاده کنیم که جذابیت و  زیبایی خود را دوچندان کنیم.

بوت به کفش هایی گفته می شود که ساق آنها از کفش های معمولی کمی بلندتر است و به قوزک پا را در برمی گیرد؛ به همین دلیل هر شلواری را نمی توان با این نوع کفش زمستانی پوشید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با اصول و قواعد استفاده از این کفش های زیبا آشنا شوید.

شلوار-بوت

شلوار مناسب برای نیم بوت ها؛ منحصربفرد باشید

نیم بوت ها را می‌توان همراه با شلوار جین راسته و تنگ، انواع شلوار پارچه‌ای آزاد، راسته و ساپورت استفاده کرد. نیم بوت ها دارای تنوع بسیار بالایی هستند و شما هرگز محدودیتی در ست کردن آنها ندارید فقط کافی است به زیبایی بصری توجه داشته باشید.  اگرچه ست شلوار با نیم بوت بسیار شیک و خاص است، اما اگر اصول ست کردن آنها را رعایت نکنید ظاهری شیک و خیره کننده نخواهید داشت. در قسمت پایین به چند مورد از باید و نبایدهای ست کردن نیم بوت ها اشاره خواهیم کرد.

  • نیم بوتی را انتخاب کنید که کمی پاشنه داشته باشد زیرا در این حالت قد بلندتر به نظر می رسید.
  • هیچ گاه شلوارتان را روی بوت نیاورید. اگر قرار است شلوارتان را داخل بوت بگذارید بهتر است از شلوارهای جذب و یا لگ ها استفاده کنید.
  • با شلوارهای گشاد از نیم بوت‌ های پاشنه‌ دار استفاده کنید زیرا جذابیت خاصی را در استایل شما به وجود می آورند.

شلوار-نیم-بوت

شلوار مناسب برای بوت و یا چکمه های بلند؛ دل پاییزو ببرید

یکی از آیتم هایی که در سال های اخیر در بین خانم ها محبوب و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است چکمه های بلند و یا جورابی هستند. این چکمه ها ظاهری یکپارچه در استایل شما ایجاد می‌کنند و یکی از مزیت‌های مهم چکمه‌ های جورابی، ایجاد تناسب میان مچ و ساق پای شما است. به گفته شایانیوز بهتر است این نوع چکمه ها را با شلوار جین اسکینی و یا لگ های چرمی به پا کنید. این نوع بوت ها تناسب بصری ایجاد می کنند و عموما شما را کشیده تر و خوش استایل نشان می دهند.

نیم-بوت

شلوار مناسب برای بوت های پاشنه دار؛ اسپرت و مجلسی چرا که نه؟

هر طور که دوست دارید استایل خود را بسازید، یکی از جسورانه ترین ست ها برای فصل پاییز و زمستان استفاده از شلوار جین بگی با بوت‌ پاشنه‌ دار است. اگر جزو افرادی هستید که در استایل خود ریسک می کنند پیشنهاد می کنم از این ترکیب زیبا حتی شده برای یک بار استفاده کنید. شلوارهای بگی فاق بلند به شما استایلی شیک می بخشند و بوت های پاشنه بلند شما را کشیده و قد بلندتر نشان می دهند، فقط مطمئن شوید که برای نیمه‌ بالاتنه‌ خود تناسب نزدیک‌ تری نسبت به پایین تنه ایجاد کنید.

نیم-بوت-پاشنه دار

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی