|

بررسی استایل ترانه علیدوستی

استایل جنجالی و زیبا ترانه علیدوستی تو خارج؛ شهرزاد قصه دیوان سالار لباس عروس پوشیده!

بررسی استایل ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی پیرو مد یا سبک خاصی از لباس پوشیدن نیست. او در انتخاب لباس سخت‌ گیر نیست و در هر دوره زمانی صرفا آنچه را دوست دارد می‌ پوشد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ترانه علیدوستی متولد ۲۲ دی ماه سال ۱۳۶۲ است و مادر او نادره حکیم الهی مجسمه ساز و پدرش حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان سابق است. ترانه در سن ۳ تا ۶ سالگی به خاطر حضور پدرش در تیم آلمان در این کشور زندگی کرده است به همین خاطر به زبان آلمانی هم مسلط می باشد. این بازیگر جوان و با استعداد که همه آن را با من ترانه 15 سال دارم به خاطر داریم در دوران دبیرستان کلاس‌ های بازیگری امین تارخ را ثبت نام کرد و در همان زمان برای نقش آفرینی در این فیلم انتخاب شد و به خاطر این فیلم جایزه سیمرغ بلورین فجر، جایزه نخل زرین آبادان، جایزه منتقدین و نویسندگان سینمای ایران و جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس را دریافت کرد. اگر بخواهیم درباره سبک پوشش و نوع لباس پوشیدن این بازیگر خانم صحبت بکنیم باید بگوییم که او همیشه با نوع لباس پوشیدن خود همگان را متعجب می کند ولی جالب است که بدانید ترانه علیدوستی پیرو مد یا سبک خاصی از لباس پوشیدن نیست.

او در انتخاب لباس سخت‌ گیر نیست و در هر دوره زمانی صرفا آنچه را دوست دارد می‌ پوشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از شیک ترین استایل های این بازیگر جوان آشنا شوید.

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی با لباس سیندرلا در فستیوال کن 2022

یکی از استایل های جنجالی و بسیار زیبای ترانه علیدوستی متعلق به زمان حضور این بازیگر برای فیلم برادران لیلا در جشنواره کن است. ترانه علیدوستی مانند همیشه با لباسی متفاوت و زیبا در این مراسم حاضر شد، او یک پیراهن مانند لباس عروس به تن داشت با این تفاوت که سفید نبود و با ترکیب رنگی طوسی و مشکی طراحی شده بود. جالب است که بدانید این خانم بازیگر با ظرافت و بسیار هوشمندانه از یک توربان مشکی به جای روسری برای پوشش استفاده کرده بود و با اکسسوری های براق و نقره ای نگاه همه را خیره کرده بود.

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی سرتا پا صورتی و کلاسیک

در یکی دیگر از روزهای جشنواره کن 2022 ترانه علیدوستی با یک کت و شلوار زیبا و صورتی حضور پبدا کرد. می توان گفت این استایل ترانه بسیار متفاوت از استایل قبلی که به بررسی آن پرداختیم بود و همین تفاوت به همه نشان داد تا ترانه در هر سبک و نوعی از لباس پوشیدن می درخشد. این بازیگر جوان و خوش سلیقه برای تکمیل استایل خود از شومیز سفید، کروات مشکی، مینی اسکارف مشکی و کفش های پاشنه بلند و نوک تیز استفاده کرده بود و به همه ثابت کرد که به همان اندازه که بر بازیگری مسلط است در انتخاب لباس و نوع پوشش هم مسلط عمل می کند.

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی

باز هم ترانه علیدوستی کلاسیک در فستیوال کن 2016

حضور ترانه علیدوستی به خاطر فیلم فروشنده که یکی از بهترین آثار او است در فستیوال کن با ظاهری شیک و کلاسیک بسیار مورد توجه طرفداران و همه حضار قرار گرفت. جالب است که بدانید خانم نگار نعمتی استایلیست و طراح لباس او برای شرکت در این مراسم بود و نتیجه نهایی که مشاهده می کنید حاصل هنر ایشون است. ترانه در این مراسم یک کت و شومیز سفید به تن داشت که آن ها را به همراه شلوار و شال سبز ست کرده بود. یکی از جذابیت های استایل این بازیگر جوان در این مراسم به خاطر انتخاب کفش و گردنبند زیبا با مهره های رنگی بود که تقریبا می توان گفت این دو آیتم زیبایی ظاهر او را چندین برابر کرده بودند. 

ترانه علیدوستی

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی