|

خانم های تپل چه مانتوهایی را بپوشند؟

تپلا این مدل مانتوهارو نپوشن؛ میدونی چه مانتویی بپوشی تا لاغر و کشیده دیده بشی؟

چه مانتویی بپوشیم؟

انتخاب یک مانتو مناسب می‌تواند به شما کمک کند که نقص‌های بدن خود را تا حد زیادی بپوشانید. در نتیجه در انتخاب مانتو به اندام خود دقت کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مانتو همانطور که می دانید هسته اصلی استایل خانم های ایرانی را تشکیل می دهد و بیشترین تاثیر را در ظاهر آنها می گذارد. پس فراموش نکنید که انتخاب یک مانتو مناسب می‌ تواند به شما کمک کند که نقص‌ های بدن خود را تا حد زیادی بپوشانید. یک انتخاب درست باعث می‌ شود شما با هر شکل اندام، ظاهری زیبا، چشمگیر و متناسب داشته باشیم. حال اگر جزو افراد تپل و درشت اندام محسوب می شوید باید دقت بیشتری را برای انتخاب مانتو خود به خرج دهید زیرا ممکن است با انتخاب مانتوی اشتباه درشت تر از آنچه هستید دیده شوید. اگر در ذهنتان این سوال مطرح شده است که تپلا چه مانتوهایی باید بپوشند؟ در جواب باید بگوییم که به عنوان اولین نکته افراد تپل باید از پوشیدن مانتو اورسایز و بسیار آزاد پرهیز کنند زیرا این مانتوها نه تنها آنها را لاغرتر نشان نمی دهند بلکه درشت تر نشان می دهند. البته اولین کاری که قبل از انتخاب مدل مانتو مناسب باید انجام دهید پیدا کردن فرم بدن‌تان است. با این که همه افراد پلاس سایز، چاق شناخته می‌ شوند اما هر شخص دارای فرم مختص به خود است و این فرم‌ ها در انتخاب مانتو تاثیر گذار هستند.

بهتر است بدانید انتخاب لباس مناسب با اندام‌تان نیازمند آشنایی با انواع فرم بدن و دانستن نکاتی است که با رعایت آن ها همچون مدل‌ ها به نظر خواهید رسید. در ادامه این مقاله همراه ا باشید تا با باید و نبایدهای استایل افراد تپل آشنا شوید.

مانتو برای افراد چاق

مانتو برای افراد چاق

مانتوهای اورسایز و آزاد نپوشید

افراد چاق معمولا به دلیل پیدا نکردن لباس‌ های مورد علاقه خود در سایزهای بزرگ خسته می‌ شوند و روی به انتخاب لباس های اورسایز و آزاد می زنند، در حالی که این یک انتخاب کاملا اشتباه است. علاوه بر آن، برخی مدل مانتوهای موجود در بازار، شما را از حالت عادی نیز چاق تر نشان می دهند و حتی جلوه بدی به ظاهر افراد درشت خواهند داد. پس بهتر است با ویژگی های مناسب مدل مانتو برای افراد چاق آشنا باشید تا دست به انتخاب های مناسب تری بزنید. به عنوان اولین و کلیدی ترین نکته فراموش نکنید که پوشیدن لباس هاس اورسایز شاید گزینه راحتی به نظر برسد ولی اصلا گزینه درستی نیست.

مانتو برای افراد چاق

مانتو برای افراد چاق

کمربند مانتو را ببندید تا ساعت شنی و لاغر دید شوید

اکثر افراد تپل معتقدند که پس از پوشیدن مانتو از حالت طبیعی چاق تر نشان داده می شوند. علت این پدیده این است که اغلب لباس های موجود در بازار به طور تخصصی طراحی و دوخته نشده اند. ولی حال با این نواقص در طراحی و دوخت شما می توانید با ترفندهایی باعث لاغر دیده شدن خود شوید برای مثال یکی از ترفندهای لاغر دیده شدن بستن کمربند است. شما می توانید مانتوهای کمردار را انتخاب کنید و کمربند آن ها را ببندید تا اندامی مانند ساعت شنی پیدا کنید و لاغر تر دیده شوید. البته برای افرای که در ناحیه شکم دارای اضافه وزن هستند بستن کمربند خیلی توصیه نمی شود.

مانتو برای افراد چاق

مانتو برای افراد چاق

مانتوهای راسته و اندازه خود بپوشید

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم بستن کمربند برای افرادی که در ناحیه کمر و شکم داای اضافه وزن هستند گزینه مناسبی نمی باشد، در نتیجه پیشنهاد ما برای اینگونه از افراد استفاده از مانتوهایی با برش راسته و یا پوشیدن مانتوهایی که فیت تنشان است می باشد. در این حالت شما باید مانتوهایی را انتخاب کنید که نه خیلی آزاد و نه خیلی جذب باشند، بلکه مانتو انتخابی باید کاملا اندازه بدن شما باشد.

مانتو برای افراد چاق

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی