|

دوست داری لایق ورود به اکسپلور اینستاگرام باشی؟ اینجا ترفندای قطعی ریز به ریزش هست

خیلی از پیجای تجاری هستند که میخوان از طریق اکسپلور اینستاگرام افزایش فالور داشته باشن که در این مطلب با ورود قطعی به اکسپلور آشنا خواهیم شد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب تو اینستاگرام وقتی یک پیج به عنوان پابلیک میخواد فعالیتی داشته باشه و کسب و کارش و یا هنرش رو به نمایش بذاره، نیاز داره تا جذب فالوور کنه. از این طرفم پستی که وارد اکسپلور اینستا میشه شانس این رو داره که بازدید بیشتری بخوره و در نهایت هم افزایش فالوور! تقریبا تمام پیج های تجاری به دنبال راهی برای دیده شدن در اکسپلور هستند اما بدیش اینه که نمیشه به همین راحتیا وارد این قسمت اینستا شد.

نکته اینجاست که وقتی یک پست وارد اکسپلور اینستاگرام میشه حداقل تا چند روزی ورودی بالا میگیره و از طرفی هم 25 تا 35 درصد از بازدیدکنندگان میشن فالوور اون پیج و دنبالش میکنن. پس این آمار نشون میده که ورود به اکسپلور میتونه تا به چه اندازه جذاب باشه. یه جوزرایی میشه گفت سرمایه گذاری بر روی اکسپلور اینستا بهتره تا تبلیغات و میشه بیشتر روش حساب کرد. 

how-to-change-instagram-app-icon

چی میشه که یه پست تو اکسپلور اینستاگرام قرار میگیره؟

قطعا قرار گرفتن در قسمت اکسپلور اینستاگرام برای بسیاری از پیج های که نیاز به دیده شدن دارند میتونه جذاب باشه چرا که یه راه و روند بی هزینه و رایگانه که باعث میشه بدون تلاش خاص و مجانی، یه عالمه فالوور بگیرید. اما نکته اینجاست که اینستاگرام هر پستی رو در اکسپلور خود جای نمیده و اونچه که واضحه اینه که این سرویس اون دست از پست هایی که خیلی بیشتر مورد توجه قرار گرفتن رو در این قسمت میاره. 

پست هایی که لایک و شیر و کامنت و سیو بیشتری داشته اند از طرف مخاطبان به صورت ناخودآگاه پیغامی برای اینستاگرام هستش که میگن این گست لایق دیده شدن هست و حالا هر آنچه که به عنوان محتوا داره برای کما مخاطبینت مورد توجه واقع شده  دوست داشتنی و یا جذابه.

لایک-اینستاگرام-و-کامنت-چگونه-برای-کسب-و-کارتان-معجزه

اما اصول تولید محتوا برای رفتن به اکسپلور اینستاگرام چیه؟

اینستاگرام یه شبکه مجازی و اجتماعی که توسط کاربرانش ارزشمند میشه. در حقیقت باید گفت سرمایه اینستاگرام کاربرانی هستش که درش فعالیت دارند چرا که کاربران برای سرگرمی به این فضا میان حتی اگر جنبه آموزشی هم باشه باز سرگرمی طوره و کاربر رو جذب میکنه. بنابراین کاربران همان کسانی هستند که به این سرویس پرطرفدار ارزش میدن.

مثلا شما فکر کنید هیچ یک از بلاگرها و واینرها و اینفلوئنسرها در این شبکه مجازی وجود نداشته باشن، اونوقت چه اتفاقی میوفته؟ قطعا طرفداران این سرویس اونرو ترک خواهند کرد. پس اینستاگرام میاد و به کاربرانی توجه بیشتر میکنه که محتوای جذاب تری تولید میکنن و در مجموع باعث هرچه بیشتر دیده شدن هستند. 

حالا این محتوا میخواد علمی و آموزشی باشه یا مسخره بازی و جنگولک بازی! برای اینستاگرام این مهمه که کی بیشتر میتونه جلب نظر داشته باشه و افراد بیشتری رو به سمت خود بکشونه، پس اون فرد رو میبره تو اکسپلور! شما نیز به جهت دیده شدن ابتدا باید دقت کنید که تولید محتوای جذابی داشته باشید!

Untitled

اما نکات حرفه ای برای ورود حتمی به اکسپلور اینستاگرام چیه؟

- نرخ تعامل پیجتون رو بالا برید: مورد اول اینکه برای ورود به اکسپلور اینستاگرام باید به اون دقت کنید اینه که نرخ تعامل پیجتون رو همیشه بالا نگه دارید. نرخ تعاملی که اینستاگرام برای فالورای حال حاضر شما بررسی میکنه تعداد لایک ها، تعداد سیو، تعداد کامنت ها و شیر پست های شما توسط فالووراتون می باشد. به علاوه اینکه تعداد بازدید پروفایل پیجتون رو هم بررسی میکنه. 

این ها همه مواردی هستند که واسه اینستاگرام مهمن، پس باید کاری کنید تا با بالا رفتن این موارد، نرخ تعامل پیجتون هم بالا بره. افزایش نرخ تعامل به قدری مهمه که اگه نتونید اونرو بالا ببرید اصلا نباید انتظار ورود به اکسپلور اینستاگرام رو هم داشته باشین!

social-media-influencer

- معرفی کامل و درست پستتون به اینستاگرام: نکته دوم اینکه برای پست و تولید محتوای خود کاور طراحی کنید چرا که اینجوری اینستاگرام میتونه بهتر اهمیت پست شما رو تشخیص بده. مثلا اگه محتوایی در رابطه با یوتیوب ساخته اید بهتره که از آیکن های دلار و یوتیوب در کاور پست خود استفاده کنید تا اینجوری اینستاگرام بهتر یتونه موضوع پست شما رو تشخیص بده و به کاربرانی که پست شما براشون جذابه ، نشون بده. 

دقت کنید که دقت اینستاگرام خیلی بالاست و حتی صحبت های شما در ویدیو بریش قابل تشخصیه!

بهترین-اینفلوئنسرهای-اینستاگرام-

- اینجوری پست رو نگه میداره و یا پاک میکنه: به این نکته دقت کنید که محتوای تولید شده توسط شما باعث بالا بردن و یا نبردن پست شما میشه. چرا که وقتی شما محتوایی بسیار جذاب همراه با لحنی درست و کاوری مناسب ادیتی جذاب و … داشته باشید، بنابراین تعامل در بیان کاربران هم زیاد میشه در اینستاگرام هم وقتی ببینه حمایت از پستتون تا به چه میزانه، حتی اون پست رو بیشتر هم تو اکسپلورش نگه میداره! اما اگه ببینه این تعامل چندان زیاد نیست زود تر از اکسپلور پاکش میکنه.

iwtkjbyulcaw

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی