|

شیک ترین میز جلو مبلی / اگه مبل داشته باشی اما میز نه، مثل آدمی هستی که دست نداری

اگر بین خرید و نخریدن میز جلو مبلی موندین، پیشنهاد ما به شما خرید صددرصدیشه اما با این فرق که ابتدا انواعش رو بشناسید!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون یه خونه چیزیه که تو هر خونه ای دیده میشه. اما با این تفاوت که پا میزاریم تو یه خونه و یه عالمه انرژی خوب دریافت می کنیم، از طرفی هم تا وارد یه خونه دیگه میشیم اصلا هیچ حس آرامش و خوبی نداریم و این دقیقا فرقیه که خونه ها با هم دارند و همه اینها هم برمیگرده به اینکه در وهله اول شما چه سلیقه ای داشته باشید، در بخش دوم هم باز چه سلیقه ای داشته باشید. ولی خب تو سلیقه اولی داریم در رابطه با نوع انتخاب وسایل صحبت می کنیم و در رابطه با سلیقه دوم میخوایم سبک چیدمان هر بانو رو برانداز کنیم که با هم دیگه فرق دارند. گاهی استفاده از یک سری لوازم خیلی کوچیک و جزئی میتونن اونچنان جاذبه ای به فضا ببخشند که یک دست مبلمان بزرگ و لاکچری نمیتونه، چرا که به درستی انتخاب و البته چیدمان نشده!

شاید براتون عجیب به نظر بیاد، اما واقعیت اینه که وقتی مثلا شما خونه ای با متراژ کوچیک دارید، هر چقدر هم که هزینه کنید و یه مبل لاکچری تهیه نمایید نه تنها خونتون رو خوشگل نکرده اید، بلکه به زشت تر شدن هرچه بیشتر فضا کمک داشته اید. چرا که اون مبل مناسب اون فضا نیست و به خوبی نمیتونه پخش بشه و مانور خودش رو بده. اما بی شک با انتخاب یه مبل مناسب تر با سایزی کوچیک تر میتونه محیط منزل شما رو زیبا و به شدت کاربردی کنه بدون اینکه وسیله ای تو وسیله دیگر رفته باشه و حس شلوغی رو القا کنه!

بهترین میز جلو مبلی

بهترین میز جلو مبلی

چجوری بهترین میز جلو مبلی رو انتخاب کنیم

خب تا به اینجا یه صحبت کلی داشتیم راجع به دکوراسیون، اما میخوایم کمی جزئی نگر تر باشیم و بریم تو دل عناصر کوچیکتر و دیتیل ها. مثلا میز جلو مبلی! داشتن یه خونه شیک و زیبا آرزوی قلبی همه ماست و در این راستا سالن پذیرایی یکی از مهمترین قسمت های خونه محسوب میشه. در این فضا رفت و آمد زیاده و هم خود خونواده و هم مهمونا درش برو بیای زیادی دارند. در این فضا باید یکسری وسایل به مانند مبلمان، فرش، پرده و میز جلو مبلی وجود داشته باشه تا همه چیز مهیا بشه.

بهترین میز جلو مبلی

کاربرد میز جلو مبلی؛ واقعا واسه خونه ضروریه؟

اگر فکر می کنید که خرید میز جلو مبلی از ضروریات نیست خب باید بگیم این فکر رو از سرتون بیرون کنید چرا که به شدت اهمیت داره. مگه اینکه بخواین خونه رو به زمین فوتبال تبدیل کنید و در این شرایط مبل ها رو کنار بزنید! اگر دلتون میخواد تا چیدمان فضا شما تاثیر گذار باشه باید حتما از میز های جلو مبلی استفاده کنید که این روزها تنوع زیادی در طرح پیدا کرده اند. یکی از مهمترین وسایل برای روح بخشیدن به خونه استفاده از وسیله های کوچیکتری همچون میز جلو مبلی می باشد. در واقع میز جلو مبلی علاوه بر اینکه میتونه دیزاین خونه رو به شدت متفاوت کنه، برای قرار دادن وسایل پذیرایی و ریزه میزه هایی مثل مجله ها و دیگر لوازم مورد استفاده قرار میگیره. 

شاید پیش از خرید این میز خیلی اون رو ضروری ندونید، اما درست به محض اینکه روی مبل نشستید، تاثیر بود و نبودش رو احساس خواهید کرد.

بهترین میز جلو مبلی

میز جلو مبلی گرد واسه جیگول پسندا

خب خیلی از افراد هستند که سبک های ساده و مینیمال رو دوست دارند. خب پیشنهاد ما به این دست از افراد انتخاب میز های جلو مبلی سبک گرد هستش که از طرفی هم به اصطلاح فضا پر کن هستن و نمیتونن واسه خونه هایی که متراژ کمی دارند مناسب باشند. چرا که فضا رو میگیره، اما از نظر قیافه ای ما به شما حق میدیم که وسوسه بشید و دلتون بخواد بخریدش. شما میتونید با خرید یه میز طرح گرد دکوراسیون مینیمال خونتون رو کامل کنید.

بهترین میز جلو مبلی

بهترین میز جلو مبلی

میز جلو مبلی بیضی شکل دوست داری؟

خب خیلیا هستن که طرفدار سبک های سلطنتی و خیلی تجملاتی نیستند اما از طرفی هم مینیمال رو نمیپسندن. در این شرایط پیشنهاد ما به شما انتخاب میزهای جلو مبلی سبک بیضی هستش که هم سادگی میز گرد رو داره و هم کلاسیک بودن میز مستطیل رو. این میز برای خونه های جمع و جور عالیه.

بهترین میز جلو مبلی

میز جلو مبلی مربع و مستطیل 

میز های شکل مربع باب میل همه نیستند چرا چون یه حالت فانتزی دارن و نسبت به میز های مستطیل هم بیشتر فضا و اشغال می کنند. اگر یه فضای بزرگ و دلباز دارید این سبک از میز ها برای دیزاین شما مناسب اند.

متداول ترین و محبوب ترین سبک میز برای جلوی مبل میز های مستطیلی هستند که هم کاربرد خوبی دارند و هم ظاهری متعارف.

بهترین میز جلو مبلی

بهترین میز جلو مبلی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی